Skull & Bones stratil jedného z vedúcich vývojárov |
Pirátska hra od Ubisoftu je stále v nedohľadne a stále ani len netušíme, kedy (a či vôbec) sa jej dočkáme
Skull & Bones je pirátska multiplayerovka od Ubisoftu, ktorá je vo vývoji od roku 2013, firma ju oficiálne oznámila v roku 2017, no ani v roku 2022 stále nie je vonku a jej problematický vývoj sa ďalej ťahá. A asi sa aj ťahať bude, keďže teraz stratila jedného z vedúcich vývojárov. Antoine Henry totiž oficiálne oznámil, že po 15 rokoch odchádza z Ubisoftu. Ten na hre pracoval v rokoch 2014-2018 najskôr ako vedúci herný dizajnér a v roku 2021 sa k nej vrátil ako jeden z vedúcich vývoja. Medzi tým pracoval na Assassin's Creed Valhalla taktiež na vedúcej pozícii.
Antoine sa poďakoval ľuďom, ktorých v Ubisofte stretol a ktorí ho profesne aj osobne posunuli vpred. Dôvod odchodu nezverejnil, ale možno sa mu už nechcelo stále pracovať na hre, ktorej vydanie je zjavne v nedohľadne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 84
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- GTA VI príde na PC neskôr 136
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Command and Conquer: Legions spustil predregistrácie 25
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Co-op
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|