Unreal Engine 5.4 vyšiel pre vývojárov a priniesol vyšší výkon a lepšie animácie |
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu.
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu. Ten Epic predstavil na GDC konferencii. Ten priniesol veľké vylepšenia do výkonu, veľký update do Nanite technolológie, kde pribudne tesselacia pre vyššiu kvalitu objektov.
Zaujímavosťou bude Motion Matching, ktorá bude jednoduchou a efektívnou cestou animovania postáv. Je to systém, ktorý bol použitý už vo Fortnite a teraz ho môžu používať všetci vývojári. Neskôr tento rok vydajú aj sample projekt, ktorý prinesie 5000 AAA animácii vytvorených z high-end motion capturingu. K tomu vďaka LEGO Fortnite dostanú autori Control Rig a Sequencer utility. Zároveň framework na procedurálne generovanie dostal tiež veľké vylepšenia.
Čo sa týka výkonu 5.4 verzia Epic sa teraz zameral na výkon renderingu a oveľa ľahšie by teraz autori mali získať 60 fps hry.
Unreal engine 5.4 sa už ukázal aj v prvom videu na Marvel 1943: Rise of Hydra
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 138
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >