INTERNAL PAIN |
INTERNAL PAIN |
Vyzerá to, že herný trh na Slovensku sa nám rozbieha a máme tu ďalšiu firmu s veľmi nádejnou hrou. Internal Pain bude 3D sci-fi akcia, odohrávajúca sa v ďalekej budúcnosti, presnejšie 103 rokov po veľkej katastrofe galaxie. Katastrofu prežili 4 rasy, ktoré si teraz spoločne hľadajú novú planétu vhodnú pre život. Po desiatkach rokoch hľadania ju nájdu, ale nie je všetko tak, ako si predstavovali. Prichádza nový hrozivý nepriateľ - organická hmota. Hmota však nič neničí, všetko len konvertuje na svoj organický obraz, vesmírne lode, zariadenia, ľudí, mimozemštanov, všetko... rad vašich nepriateľov neúmerne narastá.
Vtedy sa dostávate do príbehu vy, vyberiete si jednu zo 4 rás - ľudí, cyborgov, insectoidov alebo amphibiousov (obojživelných ľudí) a pôjdete bojovať o záchranu všetkých. Každá rasa bude mať svoje výhody, možnosti a zbrane a podľa toho bude hráč môcť voliť svoje stratégie. S vami vybranou postavou prejdete 39 levelov, pričom každý bude pozostávať aspoň z 10 miestností narvaných nepriateľmi. Celá hra bude mať dynamický meniteľný príbeh s rôznymi ukončeniami, ku ktorým sa môžete dostať 99 rôznymi cestami.
V Internal Pain čakajte futuristické prostredia vytvorené v next generation engine, kde budete mať na obrazovke priemerne desaťtisícky polygónov, detailné textúry, efekty Shadows &Lighting, Shaders, animované textúry, bump mapping, enviromentálny bump mapping, dynamické svetlá, vodné efekty, zrkadlá, multitexturing, svetelné mapy atď... Skúšal som prvé technology demo a musím povedať engine má niečo do seba, bolo to dosť rýchle a pohybovalo sa okolo 30-40fps na geforce 2 mx a 700mhz procesore.
Samozrejme čakajte aj multiplayer a to aj klasické single módy, teamové módy a aj niekoľko nových originálnych módov. Jediné, s čím viem teraz hru porovnať je Alien Vs Predator , kde v temnom futuristickom prostredí bojovali proti sebe tri rôzne rasy.
Na hre pracuje 20 ľudí v Popradskej firme Fantasy Studio a pravdepodobne vyjde niekedy v zime 2002 na PC a X-Box. Je to ešte dosť času, takže vás budeme priebežne informovať, ako hra postupuje.
Vyzerá to, že sa nám tu začínajú vyvíjať sľubné hry, teraz Internal Pain a nedávno ohlásený Chaser od Cauldronu. Uvidíme, či budú nasledovať úspech českých hier ako Operation Flashpoint a Hidden and Dangerous. Ako sa na to pozerám, naši sa orientujú na futuristické 3D akcie, a Češi viac na vojnové obdobia minulosti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|