Remedy na GDC nebude chýbať, ukáže engine z Quantum Break |
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Rovnako už vysvetľovali základy techník nasvietenia pred rokom, teraz do toho pôjdu hlbšie. Budú bližšie ukazovať ich Northlight Engine a povedia ako efektívne prekonávať problémy s Direct X a ako navrhovať využitie moderného grafického API.
Sú tak v rovnakej DX12 sekcií ako Intel s Just Cause 3, Codemasters so svojim enginom z F1 2015 a aj IO Interactive so svojim enginom z Hitmana. Plus Oxide games príde ukázať svoje skúsenosti. Všetci budú prezentovať nové grafické funkcie a optimalizovanie na moderné API. Toto doplní aj AMD a Nvidia so svojimi prezentáciami, dokonca v jednej prezentácii sa stretnú obe firmy na jednom pódiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 73
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Windows Steam Vývoj: Microsoft / Remedy Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|