Lovecký simulátor theHunter: Call of the Wild vyjde už budúci mesiac |
Lovci opäť vyrážajú do lesa, tentokrát v hre vraj nebudú mikrotransakcie.
Expansive Worlds, dcérske štúdio Avalanche Studios (Just Cause 3, Mad Max) už finišuje s prípravou nového loveckého simulátora theHunter: Call of the Wild. Značka theHunter nie je nová, autori už majú na svedomí free-to-play hru theHunter aj dinosauriu expanziu theHunter: Primal. Pokým dinosauria odbočka sa príliš nevydarila a na prvej hre je vidieť, že vyšla v roku 2009, theHunter: Call of the Wild má modernú grafiku a využíva nový engine Apex od Avalanche Studios prispôsobený hrám s otvorenými svetmi. Vyjde 16. februára 2017 na Steame a u vybraných predajcov, a čo je pre mnohých dôležité, má pevnú cenu.
Oficiálna webová stránka oznamuje cenu 29.99 USD, takže na Steame môžeme očakávať 29.99 eur. Na Steame má ale priradenú aj značku free-to-play a Expansive Worlds nás už upozorňuje aj na úmysel rozširovať obsah prostredníctvom DLC balíčkov, takže ešte iba uvidíme, čo má vlastne štúdio za lubom tentokrát, keďže obchodný model v theHunter nebol vôbec prívetivý. Hry theHunter a theHunter: Call of the Wild majú byť určené rovnakým hráčom, ponúkať lov v otvorenom svete, ale tam vraj spoločné prvky skončia. Pôvodná hra zostane online pre svojich verných hráčov a nová bude lákať odlišným obchodným modelom, inými zbraňami, vybavením, zvieratami aj samotnou hrateľnosťou.
Nový lovecký simulátor pozýva do sveta o rozlohe 130 štvorcových kilometrov, kde žijú majestátne jelene i strach vzbudzujúce bizóny a pomedzi ne menšie zvieratká, vtáctvo i hmyz. Bude sa v ňom simulovať správanie zvierat, zmeny počasia, denný/nočný cyklus, balistické krivky aj šírenie zvukov a pachov vo vetre. Namiesto jednotvárnej divočiny bude svet rozdelený na rôzne revíry vrátane mokradí, hustých lesov, zelených údolí a polí. Cestu ďalej budú otvárať rozhľadne, posedy a tábory.
Zaujímavo to vyzerá aj na strane upravovania poľovníka. Poteší arzenál pušiek, ručných zbraní i lukov a k nim pribalené puškohľady a rôzne typy munície doplnené o odomykateľné schopnosti a vybavenie. K singleplayer bude doplnený o multiplayer pre maximálne 8 hráčov s kooperatívnymi i kompetitívnymi hernými režimami.V minimálnych požiadavkách nájdete procesor Intel i5, grafickú kartu s 2GB VRAM, 8 GB pamäte RAM a 20 GB miesta na disku. Na webovej stránke bola oznámená aj česká lokalizácia textov, čo ale Steam nateraz popiera.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 181
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 147
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Avalanche Studios / Expansive Worlds Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|