Fallout New Vegas mohol byť iný, ak by ho neobmedzovali konzoly |
Obsidian v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Scott Everts z Obsidianu v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Hovorí, že mali zo začiatku veľa plánov. Napríklad niekde mala byť voda, niekde farmy a niekde centralizovaná vláda. Všetko mali naplánované a neboli to len náhodné veci. Mohli ísť ešte ďalej, keby nebolo konzol. Pre ne museli hru zjednodušiť, museli orezať veci, ktoré by zdržovali herný engine, aby hra mala problémy s výkonom. Mierne to tak celé rozbili. Dodáva, že aj Mojave oblasť by čisto na PC vyzerala inak, mala by viač samostatných zón, ktoré by boli by boli obkolesené múrom.
Bolo to totiž postavené na dosť problémovom Gamebryo od Bethesdy. Tá im okrem toho dala na hru len 18 mesiacov a priam súperili s časom a enginom, aby to všetko stihli.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Bethesda / Obsidian Development Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|