Dlhší vývoj Assassin’s Creed Origins umožnil vytvoriť živý svet, v ktorom si budete môcť napríklad pohladkať mačky |
Ak ste sa ešte nerozhodli o kúpe novej AC hry, možno vás presvedčí to, že sa v nej môžete hrať s mačkami. Dlhší vývoj však priniesol viacero benefitov.
Minulý mesiac sa uskutočnil v Londýne oficiálny Assassin’s Creed event, ktorý priniesol nový gameplay na Origins, ďalšie informácie a tiež odhalil novú súčasť hry, ktorou je interakcia s mačkami. V starovekom Egypte išlo totiž o posvätné zvieratá, ktoré tak logicky nemohli vývojári v hre obísť len tak. Mačky sú teda len ďalším príkladom toho, ako pozorne pristupoval Ubisoft k detailom v otvorenom svete, ktorý by mal byť tentokrát živší než kedykoľvek predtým.
Vďaka prepracovanému NPC systému majú postavy svoje správanie a rôzne potreby či harmonogram, ktorému sa venujú aj vtedy, keď momentálne nie sú na obraze. Svet by tak mal pôsobiť skutočne živým dojmom a rôzne questy budete môcť riešiť viacerými spôsobmi. Vývojári tieto novinky mohli do hry integrovať vďaka dlhšiemu vývoju, ktorý má podľa režiséra Ashrafa Ismaila značný podiel na celkovej kvalite hry:
„Mali sme 4 roky na to, aby sme túto hru urobili. Keď sme začínali, našim zámerom bolo znova objaviť zážitok zo značky Assassin’s Creed. To znamená, že sme mali veľa nových spôsobov a pohľadov na to, ako uvažovať o obsahu hry, hrateľnosti a štruktúre príbehu. Ak chcete tieto veci urobiť správne a dobre, vyžaduje si to určitý čas. Takže sme potrebovali celý 4 roky na to, aby sme túto špecifickú hru priviedli k životu.
Ak by sme nemali taký dlhý čas, ak by sme ju vydali minulý rok, nebola by to hra, ktorú by sme vám chceli ponúknuť. Išlo o veľmi otvorený projekt pre celú spoločnosť. Chceli sme urobiť naozaj veľkú hru, ktorá presunie AC do novej éry a dá hráčom nový zážitok. Vedenie v nás verilo a dalo nám dostatok času na to, aby sme urobili všetko, čo sme chceli. Mali sme nad Origins vlastnú zodpovednosť. Rozhodne sme využili jeden bonusový rok vývoja, ktoré sme naozaj potrebovali."
V hre je tak mnoho detailov, ktoré by tam vôbec nemuseli byť, ale sú a prispievajú k celkovému zážtku. Najnovšie sa ukazuje detail na interakciu s mačkami. Akonáhle sa k nim Bayek priblíži, automaticky sa k nim zohne a začne ich hladkať. Bonusom k tejto interakcii je, že ak sa niekedy nebudete v hre ponáhľať za svojim questom, mačka vás bude chvíľku nasledovať.
Assassin’s Creed Origins vychádza 27. októbra na PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 46 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|