Sucker Punch hovorí viac o svete v Ghost of Tsushima, dĺžke hry a celkovom obsahu |
Podľa autorov sa máme pripraviť na poriadnu porciu hrateľnosti. Prezradili tiež to, čo máme čakať od okolitého sveta, či bude hra ťažká a ďalšie detaily.
Dlho vyvíjaná PS4 exkluzivita Ghost of Tsushima, ktorú majú na svedomí autori Infamous série, sa konečne ukázala na E3 v hrateľnej podobe. Hru pochopiteľne sprevádzali mnohé rozhovory s vývojármi, ktoré prezradili ešte viac informácií než samotné E3 demo. Svet hry má fantasy nádych, ktorý sa venuje jemným detailom - každá vrstva krvi je starostlivo sledovaná a počasie je procedurálne generované. Svetlo ladený svet má byť tiež viac reálny, než by si mnohí mohli myslieť. Jedným z hesiel vývojárov pri tvorbe hry bolo - blato, krv a oceľ.
Hru chceli vytvárať so zmyslom pre realitu, kde tvrdia, že ich fascinovalo, aké zelené je celé Japonsko. Krásy herného sveta bude možné zachytiť pomocou foto režimu a dĺžka hry má byť podľa vývojárov odhadom zhruba 40 hodín. Sucker Punch sa chváli tým, že im Sony dovolilo vyrozprávať príbeh Tsushimy aj napriek tomu, že sú americkým štúdiom, pričom z celkového pojatia príbehu boli v Sony nadšení. Nemysleli si, že by ku hre rovnako pristupovalo aj japonské štúdio, ale išlo im skôr o vytvorenie univerzálneho príbehu, ktorý zasiahne čo najširšie spektrum hráčov.
Svet hry má ponúknuť rôzne prostredia, kde sa dostane na tmavé úzke miesta v uzavretom priestore, ale aj na veľké otvorené plochy. Autori hovoria, že ide naozaj o open world hru, kde môžete ísť kamkoľvek chcete. Nemôžete byť síce vždy na ktoromkoľvek mieste na mape, ale sú pasáže, kedy to bude možné. Každá nová oblasť tu vyzerá inak, inak sa v nej bude hrať, ponúkne rozličných nepriateľov a rôzne miesta na prieskum. Vývojári so svetom hry postavili pomyselný stroj času, kde hovoria, že budete naozaj cítiť, ako keby ste sa na rôzne miesta vracali v čase, pričom majú na mysli dobovú atmosféru. Budú tu tiež rôzne tajomstvá a skryté predmety či poklady.
V hre pôjde o príbeh samuraja Jina a jeho vzťahu s Mongolmi, ale v širšom spektre má ísť o vzťah ľudí a ostrova. Bude tu hlavná príbehová linka, ale aj veľa bočného obsahu, ktorý ukázalo aj demo. Nepôjde však o klasickú kampaň, kde bude nasledovať misia za misiou. Väčšina herných zážitkov bude závisieť od stretu dvoch postáv, ktoré budú vo vzájomnej interakcii, čo sa premietne v ďalší postup. Vývojári zatiaľ nie sú pripravení hovoriť o tom, ako lineárna bude kampaň, ani či sa dočkáme ešte dodatočného obsahu vo forme DLC.
Hra nebude mať striktne nastavenú obťažnosť, ale ponúkne určité rozmedzie, ktoré bude brať do úvahy príležitostných hráčov, ale aj tých, ktorí majú radi poriadne výzvy. Obťažnosť si bude možné vybrať z niekoľkých stupňov, ale aj nechať automatické nastavenie, ktoré sa prispôsobí podľa toho, aký ste hráč. Zatiaľ sa nevie, či bude možné meniť obťažnosť aj počas priebehu hry, alebo len na jej začiatku. Autori tiež nie sú pripravení hovoriť o vylepšeniach hry pre PS4 Pro a hra zatiaľ nemá ani dátum vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 245
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 53
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 167
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 PS5 Vývoj: Sony / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|