Splinter Cell: Chaos Theory detaily |
Splinter Cell: Chaos Theory bol koncom septembra odložený na začiatok budúceho roka a server IGN zisťoval, či to čakanie bude stáť zato. V novom interview sa spýtali autorov na novinky a na vylepšenia už použitých herných mechanizmov. V prvých dvoch dieloch herný kód podvádzal pri detekcii tiel. Hráč musel dokonale schovávať svoje obete (alebo omráčené stráže), pretože keď hráč opúšťal túto zónu (kde boli schované telá), hra začala zisťovať, či sú telá skutočne schované a aj keď sa tam žiadna NPC postava nenachádzala, hra spustila alarm. V Chaos Theory funguje detekcia tiel na princípe fyzickej prítomnosti NPC postavy. Čiže iba NPC postava môže spustiť alarm a nie herný kód. Atmosféra takto zhustne a hráč bude opatrnejší pri manipulácii s telami. Vylepšené bude takisto vykláňanie sa spoza rohov a prehadzovanie zbrane z ľavej do pravej ruky, bez toho, aby ste sa vyklonili príliš a skompromitovali svoju pozíciu. Zmenou prejde aj pískanie, pri ktorom bude musieť byť hráč opatrnejší, než v predošlých dieloch. Medzi novinkami sa objaví niekoľko možností, ako otvoriť dvere, môžete ich otvoriť potichu alebo s frajerským vykopnutím, pri tejto možnosti treba rátať s vyššou produkciou hluku. Pri zavretých dverách môžete použiť optický kábel, skúsiť ich otvoriť sadou pakľúčov alebo vypáčiť zámok nožom, čo zanechá stopy na dverách. V súbojoch na blízko nechali autori hráčovi viacej slobody, môžete blížiacu sa hrozbu eliminovať na mieste, knokoutovať nepriateľa alebo ho chytiť pod krk a dostať z neho informácie. Popri merači svetla si pri postupe, budete musieť dávať pozor aj na zvuky, ktoré meria druhé meradlo. Ovplyvňuje ho hlasitosť zvukov v okolí a zvuky hráča. Ak sa v prostredí nachádza hluk, tak sa hráč nemusí potichu pohybovať. S cyklicky opakujúcimi zvukmi, môže zosynchronizovať svoje kroky, napr. pri hrmení. Zvuková stránka hry počíta s odrazmi zvukov medzi miestnosťami a tak vás stráž môže počuť aj za zatvorenými dverami alebo pri otvorení dverí už budete počuť bezpečnostnú kameru vo vedľajšej miestnosti. Najzaujímavejšou inováciou je bezosporu kooperatívna hra, ktorá je úzko spojená so singleplayer kampaňou. Pri tomto móde budete prechádzať špeciálne navrhnuté levely, v ktorých sa inak chovajú nepriatelia a musíte sa spoliehať na svojho partnera, pretože inak sa vám nepodarí splniť misiu. Kooperačne si môžete zahrať online, cez sieť alebo v splitscreene v prípade konzolovej verzie. Grafická stránka rovnako nezostane nepovšimnutá, vylepšovalo sa dynamické nahrávanie počas misií, práca so svetlom, tieňmi a odrazmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 244
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 46
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|