GC Gothic III dojmy |
Jedno zo sklamaní tohtoročnej výstavy GC (minimálne v otázke bombastickej grafiky, ktorou nás kŕmili všetky tie nádherné obrázky) bolo očakávané RPG Gothic III. Zavinené to bolo skorou verziou dema, ktoré bolo predvádzané. Engine nebol optimalizovaný, všetko lagovalo a o pokročilých grafických efektoch ani nesnívalo. Zatiaľ čo exteriéry boli nemasné neslané, iná situácia nastala po vkročení do drevenej chyže. Objavili sa realistické tiene, dynamické svetlá a prostredie vyzeralo veľmi autenticky. Ako tvrdia autori, všetky efekty sa budú postupne dopracovaváť.
Herný svet má byť oproti predchodcom komplexnejší, na čom sa podpisuje aj middleware engine SpeedTree, ktorý sa stará o bujnú vegetáciu. Ako už mnohé obrázky naznačili, v prírode sa budú voľne pohybovať divé zvieratá, avšak zatiaľ nie je rozhodnuté, ktoré sa do hry skutočne dostanú. Autori si takisto nie sú istí multiplayerom. Vraj budúcnosť ukáže, či sa budú zaoberať produkciou multiplayeru, ktorý sa s vysokou pravdepodobnosťou v Gothic III neobjaví. Veľmi vyhýbavo odpovedali na otázku, za aký čas sa podarí hráčovi prebojovať na koniec. Odpoveď, že dĺžka hry ešte nie je špecifikovaná, bola podložená s tvrdením, že nie všetci hráči preskúmavajú absolútne všetko, ale väčšina z nich beží čo najrýchlejšie na koniec.
A aká bude budúcnosť série Gothic? O štvorke zatiaľ tím Piranha Bytes neuvažuje a touto myšlienkou sa vôbec nezaoberá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: JoWood / Piranha Bytes Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|