V Naughty Dog sa potichu prepúšťa |
Ďalšie známe štúdio potrebuje znižovať stavy a reštrukturalizovať.
Reštrukturalizácia je slovo, ktoré teraz v hernom biznise počúvame každý deň. Reštrukturalizuje sa celý veľký Embracer, ale aj menší Team17 napríklad. Týka sa to aj štúdií u nás a zväčša to znamená znižovanie stavov. A týka sa to aj obľúbených svetových štúdií. Prišli totiž informácie, že sa prepúšťa aj v Naughty Dog, pričom v štúdiu len tento mesiac prepustili minimálne 25 pracovníkov. Podľa zdrojov Kotaku je štúdio v procese zmenšovania a chce to robiť potichu.
Čo sa týka týchto ľudí, nemali by to byť priamo zamestnanci štúdia, ale skôr ľudia pracujúci ako freelanceri/contractori. Každopádne je to skôr opak toho, čo by sme čakali. Štúdio sa pôvodne chcelo pretransformovať tak, aby dokázalo vyvíjať viac titulov súčasne, čo je dnes v biznise trend. S menším tímom to však nepôjde tak jednoducho. Navyše sme čakali aj to, že pre vývoj The Last of Us multiplayerovky a aj trojky sa bude skôr posilňovať a nie prepúšťať.
Možno to má súvis ale práve s dlho teasovanou multiplayerovkou. Na nej sa pracuje už roky, zožrala veľa peňazí, ale interné hodnotenie v rámci Sony od Bungie nedopadlo dobre. Podľa niektorých zdrojov tak vývoj hry síce nebol zrušený, ale zatiaľ bola uložená k ľadu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 232
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >