Microsoft predstaví nový Shader Model 6.8, ktorý prenesie hry do novej éry optimalizácie |
Shader Model 6.8 by mal priniesť do GPU autonómne riadenie efektivity.
Popri DirectSR (Super Resolution) Microsoft na GDC konferencii predstaví aj nové rozhranie Work Graphs API, ktoré je poháňané Shader Model 6.8. Toto si môžete predstaviť tak, že GPU si autonómne riadi vlastnú prácu a otvorí tak novú éru výkonu a efektivity. Pre vývojárov, ktorí neoptimalizujú, by to bola zaujímavá novinka, aj keď uvidíme, či to reálne pomôže.
Microsoft hovorí, že:
Táto funkcionalita ponúka vývojárom nové nástroje na pristupovanie k pracovnému zaťaženiu GPU revolučným spôsobom a sme nadšení, že vedúcu úlohu zohráva Work Graphs. Na GDC 2024 máte dve príležitosti, ako sa do hĺbky ponoriť do najnovšieho vývoja s Work Graphs: DirectX State of Union a AMD's Future of GPU Programming.
Microsoft pridá aj niekoľko ukážok fungovaniu nových shaderov a to od AMD a aj Nvidie. Popritom viac priblížia aj celý Shader Model 6.8 a ukážu nový PIX nástroj pre ladenie výkonu, ktorý teraz zahrnie aj Work Graphs a aj DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 232
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >