Unreal Engine 5.4 ukazuje zvýšený výkon a nový systém kompilácie shaderov |
Nová verzia enginu zlepšila framerate a pridala aj compiláciu shaderov v pozadí.
HRY > NOVINKY >
Digital foundry bližšie rozanalyzovalo novú verziu Unreal enginu 5 a konkrétne je to už verzia 5.4. Pri nej sa Epic zameral na zvýšenie framerate pre 60 fps hry, aby autori mohli ľahšie dosiahnuť tento framerate na konzolách. Samozrejme, zlepší sa framerate aj na PC a zároveň špeciálne pre PC spravili aj kompiláciu shaderov na pozadí, ak autori nechcú riešiť kompiláciu pred nahraním mapy. Ešte to nie je dokonalé, ale je to lepšie.
Z ďalších hier bude Unreal engine 5 teraz používať Hellblade II, ale zrejme ešte staršiu verziu. Možno, ak to niekedy neskôr updatnú, dosiahnu na Xboxe aj 60 fps.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 148
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >