Pre tých, ktorí už Crysis prešli, zistili, že hra sa už skončila a konflikt sa práve rozbieha. To je práve to, čo poslednou dobou Crytek spomínal stále častejšie a to, že hra je plánovaná ako trilógia, ktorá uzavrie príbeh až poslednou časťou. Vzhľadom na to, že má hru pod sebou EA, vieme koho máme kameňovať a môžeme z toho odhadovať aj to, že už ďalšiu jeseň zrejme uvidíme druhé pokračovanie.
V novom interview sa výraznejšie rozpísali autori aj o rozdieloch medzi DX9 a DX10 a hackovaní DX10 efektov na DX9. Tam upresnili, že hra sa vyvíjala na DX9 a DX10 efekty boli pod DX9 emulované. DX10 ich reprodukuje efektívnejšie a jednoduchšie, rovnako DX10 umožňuje vytvárať viac sofistikovaných efektov. Upozorňujú aj na to, že DX10 je komplexné a autori sú len na začiatku spoznávania tohto systému. Pri DX9 trvalo dva roky, kým na ňom bola predstavená prvá hra, len tak mimochodom bol to práve Far Cry. Teraz je to rok, čo sa DX10 predstavilo a je tu Crysis, v ktorom si ešte autori toto API len testujú.
Interview ďalej spomína, že prvý patch opravujúci rozmanité malé chyby vyjde v priebehu jedného-dvoch týždňov. Rátať máme aj s tým, že každé ďalšie ovládače budú framerate hry zlepšovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 291
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >