Pre tých, ktorí už Crysis prešli, zistili, že hra sa už skončila a konflikt sa práve rozbieha. To je práve to, čo poslednou dobou Crytek spomínal stále častejšie a to, že hra je plánovaná ako trilógia, ktorá uzavrie príbeh až poslednou časťou. Vzhľadom na to, že má hru pod sebou EA, vieme koho máme kameňovať a môžeme z toho odhadovať aj to, že už ďalšiu jeseň zrejme uvidíme druhé pokračovanie.
V novom interview sa výraznejšie rozpísali autori aj o rozdieloch medzi DX9 a DX10 a hackovaní DX10 efektov na DX9. Tam upresnili, že hra sa vyvíjala na DX9 a DX10 efekty boli pod DX9 emulované. DX10 ich reprodukuje efektívnejšie a jednoduchšie, rovnako DX10 umožňuje vytvárať viac sofistikovaných efektov. Upozorňujú aj na to, že DX10 je komplexné a autori sú len na začiatku spoznávania tohto systému. Pri DX9 trvalo dva roky, kým na ňom bola predstavená prvá hra, len tak mimochodom bol to práve Far Cry. Teraz je to rok, čo sa DX10 predstavilo a je tu Crysis, v ktorom si ešte autori toto API len testujú.
Interview ďalej spomína, že prvý patch opravujúci rozmanité malé chyby vyjde v priebehu jedného-dvoch týždňov. Rátať máme aj s tým, že každé ďalšie ovládače budú framerate hry zlepšovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Grand Theft Auto: Vice City Nextgen Edition je dostupné na stiahnutie 39
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 74
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 192
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 70
- DOOM: The Dark Ages ukazuje svoje zberateľské edície a PC požiadavky 62
- RTX 5080 bude zrejme pomalšia a možno aj drahšia, ako sme čakali 157
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 171
- Assassin's Creed Shadows spustil predobjednávky, ukázal PC požiadavky 39
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 142 zobraziť viac článkov >