Kojima prahne po realistickom násilí |
V poslednom čísle japonského magazínu Famitsu vyspovedala fešná produkčná Jade Raymond z Ubisoft Montreal žijúcu legendu, tvorcu mimoriadne obľúbenej a komplikovanej ságy Metal Gear Solid, Hidea Kojimu. Rozhovor (preložený serverom Develop) sa zaoberal témami, ako vyvíja Kojima-san hry, ktoré sú na oboch častiach zemegule (v Japonsku aj na západe) hráčmi očakávané rovnako dychtivo, čo hovorí na Assassin's Creed (ako fanúšik tejto stredovekej stealth akcie zasypal Jade a autorský tím chválou) a ako vníma násilie v hrách. Odpoveď Kojimu určite zježí chlpy na rukách predstaviteľov ratingových spoločností. Známy dizajnér si myslí, že v hrách nie je násilie vykresľované správne. „Napríklad, ak niekoho trafíte, alebo spôsobíte bolesť, tvár sa skriví v grimase bolesti. Ja chcem v mojich hrách niečo podobné zachytiť," uvažuje Kojima. „Ak nevidíte bolesť, nedokážete pochopiť, čo ste urobili a bojiskom prejdete bez toho, aby ste niesli zodpovednosť za svoje činy. Toto nechcem ignorovať. Chcem, aby hráči aspoň trochu premýšľali nad tým, čo násilie a vojna znamená," dodáva. Premýšľať nad násilím, rozhodnutiami a vojnou určite budeme v najnovšom majstrovskom diele Hidea Kojimu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Tak sľubujeme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 179
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 147
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|