Lionhead prezradil ďalší detail okolo Fable II a to využitie centrálneho servera na zálohovanie vašej hry. Server bude zálohovať všetky svety hráčov, aby následne mohol váš svet a svety vašich priateľov prepojiť v kooperačnej hre.
Prepojený budete môcť byť so 64 priateľmi naraz, ktorých si vyfiltrujete na základne rôznych podmienok (z vášho okolia, vašich priateľov, alebo filter ľudí, ktorí sú v na rovnakej úrovni v hre). Prepojenia nebudú v štýle MMO a teda nebudete sa všetci priamo vidieť, ale budete spojení žiariacimi guľami na určitých miestach sveta. Pomocou nich budete môcť s ostatnými obchodovať, komunikovať alebo aj vstupovať do ich sveta, ak vám to teda dovolia. Skutočná kooperačná hra bude prístupná len dvoch hráčov naraz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 78
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Lionhead Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|