Rozdiely medzi jednotlivými verziami Assassins Creed 4 |
Ubisoft na aktuálnej prezentácii priblížil rozdiely medzi oldgen, nextgen a PC verziami hry Assassins Creed 4.
HRY > NOVINKY >
Ubisoft na aktuálnej prezentácii predstavil rozdiely medzi oldgen, nextgen a PC verziami hry Assassins Creed 4. Čakajte hlavne zmeny rozlíšenia, detaily a efekty, samotná hrateľnosť ostáva rovnaká.
Čo sa týka vizuálu, autori spomenuli PC prvky, ktoré dostanú aj nextgen konzoly a ktoré na oldgenoch nebudú:
- Dynamická zeleň - zeleň bude dynamická a aj hustejšia a renderovaná do väčšej vzdialenosti.
- Dážď - mokré povrchy s 3D dažďom a časticami samostatne nasvietenými. Nebudú chýbať dynamicky vytvárané kaluže a aj pohyb dažďa podľa vetra.
- Parallax Occlusion mapping - spraví objekty vyhladenejšími
- Screen Space Reflections - s plnou reflekciou na povrchoch ako oceán
- Volumetrická hmla - hmla bude renderovaná v lokalitách a reagujúca na nasvietenie
- Osvietené časíc z kánona, ktoré svietia aj na väčšie vzdielenosti, napríklad pri nočných bojoch lodí.
- Textúry s vysokým rozlíšení
- HBAO ambient occlusion
- Vylepšené tiene, motion blur, depth of field, lens flare, god rays a ďalšie prídavky
Čisto PC funkcie:
- HBAO+ ambient occlusion.
- Vylepšené soft shadows
- MSAA a TXAA Anti Aliasing (nextgen bude zrejme len s FXAA alebo bez neho)
- Vylepšené god rays.
- 4K rozlíšenie.
Zeleň (oldgen/nextgen):
Dážď (oldgen/nextgen):
Parallax Occlusion (oldgen bez PO/ nextgen so zapnutým PO):
Reflekcie (oldgen/nextgen):
Volumetrická hmla na nextgene (oldgen ju nemá):
SSAO na oldgene, HBAO+ na PC:
Tiene oldgen, vylepšené tiene nextgen, soft tiene PC
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >