Rozdiely medzi jednotlivými verziami Assassins Creed 4 |
Ubisoft na aktuálnej prezentácii priblížil rozdiely medzi oldgen, nextgen a PC verziami hry Assassins Creed 4.
HRY > NOVINKY >
Ubisoft na aktuálnej prezentácii predstavil rozdiely medzi oldgen, nextgen a PC verziami hry Assassins Creed 4. Čakajte hlavne zmeny rozlíšenia, detaily a efekty, samotná hrateľnosť ostáva rovnaká.
Čo sa týka vizuálu, autori spomenuli PC prvky, ktoré dostanú aj nextgen konzoly a ktoré na oldgenoch nebudú:
- Dynamická zeleň - zeleň bude dynamická a aj hustejšia a renderovaná do väčšej vzdialenosti.
- Dážď - mokré povrchy s 3D dažďom a časticami samostatne nasvietenými. Nebudú chýbať dynamicky vytvárané kaluže a aj pohyb dažďa podľa vetra.
- Parallax Occlusion mapping - spraví objekty vyhladenejšími
- Screen Space Reflections - s plnou reflekciou na povrchoch ako oceán
- Volumetrická hmla - hmla bude renderovaná v lokalitách a reagujúca na nasvietenie
- Osvietené časíc z kánona, ktoré svietia aj na väčšie vzdielenosti, napríklad pri nočných bojoch lodí.
- Textúry s vysokým rozlíšení
- HBAO ambient occlusion
- Vylepšené tiene, motion blur, depth of field, lens flare, god rays a ďalšie prídavky
Čisto PC funkcie:
- HBAO+ ambient occlusion.
- Vylepšené soft shadows
- MSAA a TXAA Anti Aliasing (nextgen bude zrejme len s FXAA alebo bez neho)
- Vylepšené god rays.
- 4K rozlíšenie.
Zeleň (oldgen/nextgen):
Dážď (oldgen/nextgen):
Parallax Occlusion (oldgen bez PO/ nextgen so zapnutým PO):
Reflekcie (oldgen/nextgen):
Volumetrická hmla na nextgene (oldgen ju nemá):
SSAO na oldgene, HBAO+ na PC:
Tiene oldgen, vylepšené tiene nextgen, soft tiene PC
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Farming Simulator 25 sa predstavuje 8
- Dr Disrespect už na youtube nezarába 203
- Fotky z natáčania nového Superman filmu 65
- Ubisoft potvrdil príchod remakov Assassin's Creed hier 49
- PS Plus hry na júl predstavené 32
- RECENZIA: Riven 7
- Na Steame beží veľký letný výpredaj 38
- Nová expanzia Elden Ringu dostala patch zľahčujúci obťažnosť 79
- Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 13
- Dr Disrespect odchádza zo štúdia, ktoré založil 97 zobraziť viac článkov >