Nové detaily z prípravy Zaklínača 3 |
Marcin Iwinski, spoluzakladateľ CD Projektu, zodpovedal viacero otázok o najočakávanejšom RPG titule tohto roka.
Marcin Iwinski, spoluzakladateľ CD Projektu, zodpovedal viacero otázok o najočakávanejšom RPG titule tohto roka. V rozsiahlom rozhovore sa venoval náväznosti tretieho Zaklínača na predchádzajúce diely, ich prístupu k príbehu v otvorenom svete, súbojovému systému aj ďalším témam.
Príbeh
Príbeh bude ľahko pochopiteľný aj pre nových hráčov, ktorí nehrali predchádzajúce hry. Každá časť Zaklínača má vlastný príbeh a CD Projekt RED si dá záležať na tom, aby sa každý v hre cítil ako doma. Napriek tomu budú v hre zakomponované veci, ktoré do hĺbky pochopia len priaznivci Sapkowskeho kníh a predchádzajúcich titulov od CD Projektu. K tomu by mohla pomôcť lepšie vhupnúť do príbehu aj pripravovaná komiksová séria od vydavateľstva Dark Horse.
Obtiažnosť
Pri Witcherovi 2 si poľské štúdio všimlo negatívne reakcie niektorých západných žurnalistov, ktorí boli nespokojní s prílišnou počiatočnou náročnosťou titulu. Chcú preto sprístupniť najnovšiu hru aj hráčom zameraným len na príbeh, ktorí dajú prednosť jednoduchšiemu hack and slash zážitku, pred náročným RPG.
Marcin Iwinski tiež prezradil, že CD Projekt uvažuje nad prepojením PC verzie Wild Hunt s uloženými pozíciami zo starších Zaklínačov. Potom by sa mohli do nového sveta premietnuť aj rozhodnutia, ktoré hráč vykonal v predchádzajúcich tituloch, podobne ako tomu bolo napríklad v sérií Mass Effect. Zatiaľ ale nemohol potvrdiť, či sa im to podarí.
Rozloha
Svet Zaklínača 3 by mohol byť až 30-krát väčší než tomu bolo u jeho predchodcu. Pri takomto veľkom svete musí mať CD Projekt RED osobitný tím ľudí, pracujúcich na tom, aby tento svet zaplnili obsahom a zaujímavými bočnými úlohami. Chcú sa úplne vyhnúť nudným doručovateľským questom, ale samozrejme Geralt, ako Zaklínač, dostane mnoho ponúk na likvidáciu monštier a získanie vzácnych surovín. Nakoniec by mala hlavná príbehová línia hráčom zabrať v priemere 50 hodín, ale pri plnení väčšiny bočných úloh si radšej rezervujte najmenej 100 hodín voľného času.
CD Projekt sa snaží zasadiť príbeh do čo najotvorenejšieho sveta, ale dôraz naďalej zostáva na príbehovej zložke. Tým sa bude Witcher aj naďalej odlišovať od RPG typu Skyrim. Hra by mala mať 36 rôznych zakončení príbehu.
Bojový systém
Hra dostane opäť nový bojový systém, ktorý by mal opäť priniesť prirodzenejšie vyzerajúce a plynulejšie súboje, než Witcher 2. Podľa Marcina by súboje by mali vyzerať aspoň tak dobre ako v Batman: Arkham Asylum. Plus keďže sa kvôli politickým hrám v druhom Zaklínačovi trocha pozabudlo na to, že Geralt je predovšetkým lovec netvorov, Wild Hunt opäť prinesie oveľa viac súbojov s nadprirodzenými potvorami.
Výkon
Nové konzoly majú mať dostatok výkonu na to, aby vývoj hry nijako nespomaľovali ani neobmedzovali. Autori dodávajú, že z Xbox One a PS4 berú takmer maximum. Zároveň s Wild Hunt upravujú pre novú generáciu aj RED engine, ktorý chcú ponúknuť väčšiemu množstvu vývojárov RPG titulov.
Hru určite vydajú ešte počas roka 2014.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|