Čo je Scalebound vlastne zač? |
IGN spovedalo producenta hry aj známeho vývojára Hidekiho Kamiju.
Od predvčerajších tajomných slov Hidekiho Kamiju a ukázania pôsobivého traileru chceli už na Tokyo Game Show všetci od zástupcov Platinum Games vedieť iba jediné: "Čo je Scalebound vlastne zač?"
Portál IGN sa pokúsil niečo vytiahnuť z producenta Atsushiho Inabu a rovno sa ho spýtal, či hra bude mať multiplayer. A odpoveď? V tejto fáze o tom ešte nechcú hovoriť, ale nepôjde o klasické lineárne pobehovanie od jedného bossa k druhému. Hráč sa bude môcť vrátiť naspäť a prejsť si celú hru znova. Zvyšok je na hráčovej fantázii. Nebude to krátka hra, ale hra, pri ktorej hráči vydržia celé hodiny.
Z odpovede sme sa samozrejme ani náhodou nedozvedeli, či tam teda ten multiplayer bude alebo nebude, a ak áno, tak v akej forme. Dlhé hodiny hrania akurát nahrávajú viac hre s multiplayerom ako bez neho, ale prakticky to môže byť čokoľvek od singleplayerovky s prepracovanými rebríčkami až po MMORPG (teoreticky). Ale správny novinár sa len tak nevzdáva a od Hideki Kamiju sme sa mohli dozvedieť, či bude hra skôr open-world alebo skôr lineárna.
Odpoveď? Keď sa pozrieme na Bayonettu (staršia hra Platinum Games), tak tá je vraj robená dosť old schoolovo. Hráč prechádza z jednej úrovne do ďalšej, na konci vždy čaká boss a keď ho raz porazíte, už nie je cesty späť. To je niečo, čomu sa chce Kamija v Scalebound vyhnúť. Vízia obrovských monštier je rovnako dôležitá ako dynamické boje. Tieto príšery sa hodia do rozľahlého prírodného prostredia, takže Kamija chce zobrať hráčov "von", aby ich mohol "ukázať na správnom mieste".
Dozvedeli sme sa, či bude hra open-world? Samozrejme, že nie. Pri ďalších pokusoch však tajnostkársky vývojár prezradil aspoň niečo. Padla otázka, či bude hrateľných charakter nejako upraviteľný, alebo či sa bude vyvíjať. Na toto sa síce IGN odpovede nedočkalo, ale aspoň sme sa dozvedeli, že jediným hrateľným charakterom bude postava z traileru a nedostane ani ženskú verziu. Takže MMORPG škrtáme utentokrát oficiálne. Okrem toho už známy vývojár prezradil iba to, že sa po rokoch poučil a bossovia v Scalebound už nebudú tak nároční ako v Devil May Cry, ktoré tiež vzniklo pod jeho dohľadom.
Viac už zástupcovia Platinum Games proste prezradiť nechceli a ani neprezradili, ale aspoň sa hráči majú na čo tešiť a nad čím si lámať hlavu. Platinum Games už dokončilo Bayonettu 2 a čoskoro pôjde do predaja aj The Legend of Korra, takže by sme sa naozajstného predstavenia hry možno mohli dočkať už o pár mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 77
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Platinum Games Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|