Dragon Age: Inquisition bolo ešte rok pred vydaním dosť odlišnou hrou |
Server Kotaku upozornil na to, že pôvodná verzia hry obsahovala dosť herných mechanizmov, ktoré sa do finálnej hry nedostali
Dragon Age: Inquisition vyšlo koncom minulého roka, v novembri, pričom hráčmi bolo prijaté veľmi dobre. Po svete si nové Dragon Age taktiež odnieslo skvelé známky v recenziách, čo teda len potvrdilo, že ide o veľmi kvalitnú hru. Dragon Age: Inquisition však vyzeralo pôvodne dosť odlišne. Upozornil na to server Kotaku, pričom pre porovnanie vytiahol materiál z výstavy PAX 2013, ktorá prebehla v septembri. Na záberoch z akcie, kde teda boli ukázané vôbec prvé zábery z hry, môžeme vidieť hneď niekoľko herných mechanizmov, ktoré jednoducho v plnej verzii chýbajú.
Kedže BioWare nikdy nevydalo materiál z tejto prezentácie oficiálnou cestou, musíme si vystačiť s amatérskym videom nahraným kamerou priamo na výstave. Prvá časť z prezentácie nás prevedie cez región Crestwood, ktorý sa ale vôbec nepodobá na ten z finálnej verzie hry. Na videu nižšie môžeme vidieť Crestwood plný života, hradov a vojakov, no Crestwood v Dragon Age: Inquisition je daždivý, pochmúrny a preplnený démonmi.
Ako už ale bolo spomenuté, zmeny sa netýkajú iba vizuálneho spracovania, ale aj iných herných prvkov. Napríklad v PAX deme môžeme vidieť časový ukazovateľ "Inquisition Keep Strength", ktorý informuje o nepriateľoch útočiacich na jednu z vašich pevností. Čo by teda malo výrazný dopad na vaše rozhodnutia pri plnení misií.
V ďalšej ukážke bolo dokonca možné podpáliť lode, aby nepriatelia nemohli utiecť. Antivian Fire je síce prítomný aj v plnej hre, no dá sa použiť iba na priame súboje.
Ďalej boli z finálnej hry niektoré lokácie buď celkom vystrihnuté, alebo aspoň výrazne upravené (Nahashin Marshes, The Southern Desolation)
V poslednej ukážke môžeme vidieť súboj o zaistenie pevnosti vo Western Approach. Vo videu však Mark Darrah z BioWare dodáva, že nepriateľov je možné oslabovať napríklad tým, že im otrávite studne. Čo v Dragon Age: Inquisition možné nie je.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Days of Play akcia práve začína 57
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 47 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|