Zaklínač 3: Divoký Hon bude mať masívny strom schopností a opotrebuvávajúce sa zbrane |
CD Projekt sa pustil aj do perfektnej umelej inteligencie spoločníkov aj protivníkov a dynamického počasia.
CD Projekt RED opäť uvoľnil pár zaujímavých informácií o ich očakávanom open world RPG Zaklínač 3: Divoký Hon. Z poľských zdrojov ich preložil a zhrnul užívateľ oficiálneho fóra Shavod a možno ste o niektorých veciach už v posledných mesiacoch počuli, ale objavilo sa aj úplne nové info.
- Hra ponúkne okrem dvoch základných Geraltových mečov aj ďalšie zbrane, ktoré sa však budú dať použiť až po dosiahnutí určitého levelu.
- Zbrane nie sú nezničiteľné a pri častom alebo nešetrnom používaní sa opotrebovávajú. Občas teda bude treba navštíviť remeselníka (kováča?) aby ich dal do poriadku.
- Užívateľské prostredie bude veľmi prispôsobivé. Vypnúť sa bude dať napríklad aj mini-mapa a rôzne druhy upozornení.
- Nepriatelia sa pred šípmi z kuše môžu ukryť za štíty.
- Strom schopností je údajne "masívny". V skutočnosti ide o štyri či päť stromov, pričom každý má 5 úrovní rozdelených na 5 schopností a každá schopnosť má tri alebo štyri odomykateľné úrovne. Geralt bude v neskoršej fáze hry dostávať niekoľko bodov schopností za každý postup na vyšší level, ale aj tak bude (takmer?) nemožné odomknúť všetko.
- Samotné odomknutie schopností však ešte Geralta neovplyvní. K tomu má poslúžiť ďalší "strom" kam sa budú tieto schopnosti umiestňovať, až potom budú aktívne. Počet slotov však bude obmedzený a bude si teda treba vyberať. Aktivácia viacerých schopností z jednej kategórie navyše zvýši ich účinnosť. Má to otvoriť ďalší priestor na taktizovanie a prípravu na boj proti konkrétnemu typu nepriateľa. Ak by sa mal Geralt postaviť napríklad ťažkoodeným rytierom, určite sa bude hodiť poriadne vylepšené znamenie Igni schopné roztaviť aj hrubé brnenie.
- Nezabudlo sa ani na štyri sloty pre mutagény.
- Užitoční majú byť aj dočasní spoločníci s rôznymi štýlmi boja. Dobrým príkladom je žena, ktorá nechala nepriateľov nech sa sústredia iba na Geralta, potom vytiahla nôž a začala ich odzadu prebodávať.
- Hra vraj bude ťažká aj na najnižšej náročnosti a neopatrný hráč bude často umierať. (Toto však možno vychádza iba z hrania dema pre novinárov ovplyvneného viacerými bugmi a nevyváženou náročnosťou protivníkov.)
- Okrem striedania niekoľkých fáz dňa a noci pripravuje CD Projekt aj dynamické počasie s rannými hmlami, snežením, rôzne zamračeným počasím, niekoľkými typmi dažďa i búrkami.
- Za zmienku stojí aj rôznorodosť NPC-čiek a interiérov bežných izieb.
- Vývojári pracujú na "naozaj skvelej" umelej inteligencii. Vlci a banditi budú Geralta obkľučovať a vynasnažia sa ho odrezať od všetkých únikových ciest. Ak však padne vodca, stane sa z útočníkov zmätená a dezorganizovaná banda. Bandita má byť dokonca schopný nalákať zaklínača do rohu miestnosti, aby ho ostatní ľahšie obkľúčili. Ak Geralt pred očami nepriateľov položí pascu alebo pripraví znamenie Yrden, aktívne sa im vyhnú.
Na príchod tretieho Zaklínača musíme čakať až do 19. mája, kedy vyjde na PC, Xbox One a PS4
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|