EA rozdelilo Bioware Montreal, Mass Effectu dalo pauzu |
Podľa zdrojov sa po vydaní Andromedy dejú v Bioware Montreal veľké zmeny.
Podľa zdrojov sa po vydaní Andromedy dejú v Bioware Montreal veľké zmeny. Štúdio sa redukuje a zo samostatného vývojového štúdia sa mení len na podporné štúdio.
Časť ľudí bolo už z Bioware Montreal preložených do EA Motive (s ktorým majú spoločné priestory). Tam pod vedením Jade Raymondovej pracujú na Star Wars Battlefront II kampani. Zvyšok zamestnancov, ktorí ostali, bude pracovať ďalej na rozširovaní Andromeda online časti a pomáhať Bioware Edmonton s ďalšími hrami, vrátane novej značky Dylan (pracovný názov). Na Dylanovi pracuje aj Bioware Austin a zrejme bude hra ohlásená už teraz na E3, aj keď vyjde zrejme až v roku 2019.
EA už na informácie reagovalo, ale hovorí, že ľudí preskupilo, aby podokončovali aktuálne rozbehnuté projekty. S Mass Effect značkou sú spokojní, hra splnila všetky ich očakávania a ich cieľom je teraz udržiavať Mass Effect: Andromeda ako službu.
EA týmto potvrdilo, že štúdio malo skutočne problémy v manažmente (hovorili o nich zamestnanci) a nedalo im tak nový projekt, ale rozdelilo ľudí na ostatné projekty. Zrejme aj z časových dôvodov. Pre hráčov to bude lepšie riešenie ako nový Mass Effect.
Mass Effect má týmto pádom pauzu a to zrejme až do doby, kým si naň Bioware Edmonton nenájde čas. To bude najskôr po vydaní Dylana.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55 zobraziť viac článkov >