Nintendo sa snažilo vysvetliť, prečo zrušilo AM2R fanúšikovský projekt |
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky, prečo rušia fanúšikovské projekty.
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky prečo rušia fanúšikovské projekty. V odpovedí však bol úplne mimo reality fanúšikovských hier.
"Myslím si, že je potrebné jasne stanoviť, kde je čiara, a podľa nášho názoru je to vtedy, keď projekt prechádza z pocty, k niečomu, čo speňažuje naše IP. Umožňujeme projektom existovať rôznymi spôsobmi. Predtým ako som bol riaditeľom som bol fanúšikom a chápem príťažlivosť, ktorú by mohli mať na naše IP. Ale keď sa prechádza na niečo, čo sa pokúšate speňažiť, snažíte sa to predať, snažíte sa z toho profitovať, to je to, čo podľa nás prechádza cez čiaru a kedy musíme začať s ochranou našich IP. "
Následne na otázku prečo zrušili AM2R, ktorý bol free projekt sa Reggie znovu zamotal vo svojich tvrdeniach o komerčnom projekte:
"Diskutovali sme s subjektmi, ktoré začali ako fanúšikovia a postupne sa stali skôr obchodným partnerom. Tieto rozhovory sa dejú neprestajne, ale znova, keď niečo prechádza do komerčného produktu a to je to, čo bolo [AM2R], bolo to zadarmo, ale zrazu z toho bol komerčný produkt. "
Možno to berú tak, že všetko čo fanúšikovia spravia môže byť komerčný produkt, už len z pohľadu, že to im to môže znižovať financie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 352
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55 zobraziť viac článkov >