Rozdiely MGS 3 - 3DS vs PS2 |
Digital Foundy sa bližšie pozrelo na rozdiely v 3DS porte oproti PS2 verzii.
Digital Foundy sa bližšie pozrelo na rozdiely v 3DS porte oproti PS2 verzii v Metal Gear Solid 3D Snake Eater. A tu vidieť, že sa autori trochu viac posnažili ako pri čistom porte pre next-gen konzoly.
Hra na 3DS je renderovaná v 800x480 rozlíšení, čo je zaujímavé, keďže displej podporuje 800x240 pixelov, čiže 400x240 na každé oko. Teda rendering je vyšší ako pri PS2 verzii ktorá bola v 512x448 rozlíšení.
Samotné grafické vylepšenia vidieť napríklad na obleku Snakea, kde sú pridané žiarivé specular a normal mapy, ktoré PS2 verzia nemala, rovnako vidieť niektoré textúry s vyšším rozlíšením, rovnako 3DS verzia nemá vôbec problémy s frameratom tak ako PS2 verzia pri prestrihových scénach.
Ale sú tam aj orezania, kde napríklad hra (možno zatiaľ) nemá niektoré reflekcie, bloom je zmenšený, motion blur a depth of field efekty absentujú, kde posledné dve menované sú jasné keďže ide o 3D titul a oči si vám tieto efekty spravia samé. Rovnako niekedy je orezaná vegetácia na 3DS.
Hra vyjde až koncom roka, takže uvidíme aká bude final verzia, ale napriek vylepšeniam a orezaniam pri 3DS ide o veľmi pôsobivý port PS2 klasiky do 3D priestoru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze pokračuje 124
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 54
- RECENZIA: Metro Awakening 51
- Rusi platia za negatívne recenzie Stalkera 2 na Steame 104
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 57
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 19
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 147
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 137
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 32 zobraziť viac článkov >