Halo 4 poodhalené |
Nové číslo Game Informer časopisu je vonku a mierne poodhaľuje nové Halo 4, ktoré posúva celý koncept série vpred. Nie však výrazne, aby sa fanúšikovia v množstvách zmien nestratili.
Nové číslo Game Informer časopisu je vonku a mierne poodhaľuje nové Halo 4, ktoré posúva celý koncept série vpred. Nie však výrazne, aby sa fanúšikovia v množstvách zmien nestratili.
Nová hra funguje na redesignovanom Halo Reach engine, ktorý ale teraz konečne dosiahol plné 720p rozlíšenie, lepšie pracuje so shadrami, nasvietením a na vyhladzovanie používa FXAA. Hneď úvodný level nás vraj privíta prekvapivými detailami a ostrosťou.
Master Chief a Cortana teraz naštartujú Reclaimer ságu, otvárajúci novú vojnu. Covenanti sú porazení a galaxiu ohrozuje nové nebezpečenstvo. Nová planéta, čaká na svoje preskúmanie a Cortana čaká na svoju smrť, keďže sa jej kybernetická životnosť blíži ku koncu a množstvo získaných dát ju privádza o rozum. Okrem nej bude v hre druhá hlavná téma Forerunneri, nový kontakt a nové nebezpečenstvo. Rasa sa totiž už raz s ľuďmi kontaktovala, pred stovkami tisíc rokov a viedli spolu vojnu, ktorá skončila poslaním ľudstva späť do doby kamennej. Shieldworld, svet nazvaný Requiem, na ktorom sa budeme nachádzať je ich výtvorom, podobne ako prstence a skrýva svoje tajomstvá.
Z noviniek hra ponúkne napríklad Spartan Points, ktoré budú nová mena v Halo 4, za ktorú budete kupovať brnenie, možnosti brnenia, ale aj Spartan Ops misie. Spartan Ops budú samostatné misie na štýl SpecOps z Modern Warfare, ale s príbehom. Budú pribúdať pravidelne a postupne formovať príbeh, zároveň budú motivovať hráčov vrátiť sa späť do hry. Rozľahlosťou budú podobné ako singleplayerový príbeh.
Tentoraz konečne séria vysvetľuje aj to, prečo bojujú modrí vojaci proti červeným, ide totiž o simuláciu na lodi UNSC Infinity, kde sa vojaci trénujú vo virtuálnej realite. Samotný multiplayer bude upravený hlavne o upgradovanie a nové možnosti Spartan obleku. Miestami to tu ide do Crysis štýlu. Napríklad šprint je teraz štandardnou výbavou, kupovať si budete môcť Forerunner vision, ktorým budete vidieť cez steny, vráti sa hologram, jetpack, aktívne maskovanie. Čo sa do multiplayer nevráti, budú Elite vojaci a pôjde len o boje Spartan vojakov.
Z modov sa nevráti Firefight mód, kde kooperačné časti ostanú kampani a pribudnú Spartan Ops misiám. Oproti tomu príde Regicide mód, ktorý bude free for all modifikáciou s cieľom a tým cieľom bude vždy najlepší hráč, ktorý bude kráľom a bude získavať svoje bohatstvo za zabíjanie hráčov, ak ho niekto zabije, vyberá si odmenu. V multiplayeri už ale nepôjde len o zabíjane, ale medaily. Dostanete napríklad za Distraction, teda len to, že budete robiť cieľ alebo za Revenge, teda pomstu. Z iných detailov vypadne čakanie na respawn, a zbrane budú padať na bojisku náhodne, čím odbudne kempovanie na fixných miestach. Novinkou bude aj vstupovanie do rozbehnutej hry.
Autori ubezpečujú, že Halo 4 bude stále Halo. Napriek novinkám a zmenám, to bude stále hrateľnosť, ktorú hráči poznajú a na ktorú sú zvyknutí. Možno najvýraznejšiu zmenu môžu prejsť fiktívne prostredia, kde virtuálna miestnosť by mohla presunúť hráčov kamkoľvek.
Viac detailov z článku nájdete rozpísaných na 117 blogu. Halo 4 čakáme na jeseň a tentoraz už pôjde do priameho boja s Call of Duty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze pokračuje 124
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 54
- RECENZIA: Metro Awakening 51
- Rusi platia za negatívne recenzie Stalkera 2 na Steame 104
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 33
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 57
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 19
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 147
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 137 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|