Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené

Microsoft na svojej DX12 GDC prezentácii predstavil sériu funkcií, ktoré dostanú karty s podporou DX feature level 12 a 12.1.

pridal saver 6.3.2015 o 21:16 pod software
Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené

SOFTWARE > NOVINKY >

Microsoft na svojej DX12 GDC prezentácii predstavil sériu funkcií, ktoré dostanú karty s podporou DX feature level 12 a 12.1. Nevieme zatiaľ, či sú to všetky funkie, keďže sa zatiaľ nezmienili o možnosti používať Nvidia a AMD karty naraz, podporu pre SFR, spojenú pamäť pri SLI alebo Crossfire systémoch. Vyzerá, že sa teraz zamerali na grafické funkcie, kde už predtým predstavil nové DX11.3 funkcie kompatibilné s DX11 kartami:

Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené

DX12 a DX12.1 API následne vylepšia tieto funkcie (teda karty GTX900 a R300):

Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené

Prakticky to vylepšuje vývojárom prácu s grafikou a hlavne rýchlosť. Špeciálne môžeme do budúcnosti očakávať používanie Tiled Resources, čo je prakticky multitexturing ako ukázalo Rage, len teraz priamo s hardvérovou podporou.

Microsoft prešiel aj k výkonu, kde ukázal zmenu framerate reálnej hry pri priamej konverzii z DX11 na DX12 a to na príklade Fable Legends, kde ako hovoril, zisky sú 20%. Ukazuje to aj na videu a naznačuje tým, že z 900p rozlíšenia to s rovnakým framerate spraví 1080p (zrejme odkaz pre Xbox One).

Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené

Mimo toho je dôležitá funkcia ExecuteIndirect Command Further, ktorá ide aj na DX11 kartách, ako aj Bindless resources módy. To odprezentoval Microsoft na GDC, kde ukázal DX11 mód asteroidov, ktorý po prepnutí na DX12 boostol framerate na 75 fps, cez bindless resources s predpripravenými textúrami to stúplo na 81 a vďaka ExecuteIndirect, ktoré umožní vyslať do karty naraz viac príkazov sa to zvýšilo ešte na 89 fps.





Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené  Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené
Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené  Grafické funkcie pre plné DX12 karty predstavené
Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Skladací alebo pevný herný sto... (2)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Steam deck - nonsteam games se... (5)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Speňaženie youtube - privyrába... (1)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29388)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk