Unity prišlo o ďalšiu hru, Road to Vostok prechádza na Godot |
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine.
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine. Je to prekvapivé, keďže hra bola tesne pred finalizáciou ďalšieho dema a blízko vydaniu. Ale sú stále vo vývoji a tak hráči pocítia len pár mesačným odkladom. Bude však zaujímavé porovnať demá, ktoré mali doteraz na Unity s tým, čo prinesú následne na Godote.
Godot teraz vďaka vedeniu Unity získava najviac vývojárov a veľmi rýchlo sa mu rozrastá aj Asset store. Aj keď, či je dostatočne dobrý aj na 3D hry je zatiaľ otázne, keďže 3D engine dostal len nedávno.
Jeden z autorov to celé priblížil vo videu:
Samotná hra je survival multiplayerovka umiestnená Fínsko Ruské hranice v post apokalyptickom svete. Hráči budú vstupovať do nebezpečnej ruskej Vostok zóny, aby lootovali a následne sa vracať späť v Fínska a ukladať loot v krytoch. Vostok zóna je však permadeath zónou a ak tam zomriete prídete o všetko neodložené. Štýlom je to tak podobné napríklad ako Vigor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 260
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32 zobraziť viac článkov >