India nedávno zakázala PUBG od čínskeho Tencentu, a tak pre nich Krafton spravil špeciálnu verziu bez odosielania dát do Číny. Hra sa tam volá Battlegrounds Mobile India a za 10 dní po vydaní nazbierala 34 miliónov hráčov, pričom 16 miliónov hráva každý deň a 2.4 milióna ich najviac hralo súčasne.
Pekné čísla. Tam vidieť, že India má silu, ale zároveň nesmie byť nič naviazané na Čínu. Napríklad aj preto Xiaomi všetko pre Indiu vyrába práve tam (Xiaomi v Indii akurát zaplnilo top 10 rebríček najpredávanejších mobilov svojou ponukou) a podobne sa odstrihávajú aj iné pôvodne čínske firmy.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 79
- Days of Play akcia práve začína 61
- GTA VI príde na PC neskôr 128
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
Mobil
Vývoj: Tencent / Lightspeed & Quantum - Timi Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|