Convai ukázalo AI postavy na Unity Engine |
Popri Nvidii predstavovala svoje AI postavy aj Convai.
HRY > NOVINKY >
Convai síce na jednej strane spolupracuje s Nvidiou aj ich ACE systémom na AI postavách, kde začiatkom roka predstavovala kyberpunkový bar, ale zapracuváva aj iné systému na inteligenciu postáv. Tú teraz predstavila na Unity engine s Behavior AI doplnokom v Project Neural Nexus deme.
Convai rovno ponúka tieto funkcie vývojárom na zapracovanie do hier:
- Convai Connect: Táto nová funkcia zmierni riziká potenciálnych nákladov spojených s umelou inteligenciou v hrách v reálnom čase, vďaka čomu budú môcť koncoví používatelia bez problémov používať svoj účet Convai. Tento prístup eliminuje potrebu vývojárov platiť vopred licenčné poplatky alebo sa obávať nepredvídateľných nákladov. Convai navyše motivuje vývojárov zdieľaním príjmov, keď používatelia prejdú na platené predplatné prostredníctvom svojej hry. (používateľ by si platil za používanie AI v hre)
- Naratívny dizajn: Táto funkcia dáva vývojárom hier a príbehovým dizajnérom väčšiu kontrolu nad ich AI postavami. Poskytuje postavám agendu a účel, čo im umožňuje viesť konverzácie a úkony smerom k vopred určenej oblasti výsledkov, pričom si zachováva generatívnu povahu s otvoreným koncom a podporuje správanie.
- Dlhodobá pamäť postáv: Umožňuje herným postavám zapamätať si koncových používateľov, čím podporuje hlbšie a personalizovanejšie vzťahy. Postavy teraz môžu mať spomienky na hráčov na základe predchádzajúcich rozhovorov a skúseností, zapamätajú si hráčske preferencie a voľby a prispôsobia sa štýlu hráča pre skutočne jedinečný zážitok.
- Viacjazyčná podpora: Convai v súčasnosti podporuje 21 jazykov
- Modding Framework: Umožňí štúdiám jednoducho integrovať NPC poháňané umelou inteligenciou do svojich existujúcich titulov. Convai má v úmysle úzko spolupracovať s AAA aj nezávislými titulmi, aby umožnil hráčom hlbšie sa zapojiť do známych aj nových postáv.
- Testovacia sada: Vývojári budú môcť testovať rôzne verzie postáv. Zameriavať sa na identifikáciu toho, ako aktualizácie ovplyvňujú správanie postáv, najmä v okrajových prípadoch, na zabezpečenie konzistentnosti s tradíciou hry a na zmiernenie neúmyselného úniku vedomostí.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 244
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 46
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 156 zobraziť viac článkov >