DirectSR upscaling priblížený, fungovať bude ako na GPU, tak aj cez NPU |
V hrách sa upscalingy stávajú štandardom a teraz bude zapracovanie ešte jednoduchšie.
Microsoft mal cez víkend na GDC svoju prednášku o DirectSR, ich zapracovaní upscalingu priamo do DirectX API. Nerobia však vlastný upscaler alebo univerzálny upscaler. Len pripravujú jednoduchšie zapracovanie upscalingu do hier priamo cez DirectX funkcie.
Ten umožní jednoduchú implementáciu upscalingov, ich fungovanie na rôznych grafických kartách. Teda vývojári budú mať veľmi ľahké pridanie DLSS, XeSS alebo FSR, prípadne iných ďalších iných upscalingov. Napríklad aj fungujúcich cez NPU procesor, nie cez GPU. DirectX im vytvorí univerzálnu prípravu všetkých parametrov a následne ich pošle do vybraného systému upscalingu. Podobne to funguje aj pri ray tracingu.
V zásade by to do budúcnosti znamenalo, že upscalingu budú v hrách automaticky a len si v hre vyberiete z tých, ktoré sú kompatibilné s vašou kartou. Nakoniec už teraz sú v takmer každej hre, lebo natívne rozlíšenie je väčšinou príliš náročné.
Microsoft zatiaľ neurčil dátum vydania DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 241
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >