Prečo Molyneux opustil Microsoft? |
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu.
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu. Tvorca Fable, Black and White a takmer aj Project Milo bol síce v Microsofte podporovaný a mohol robiť, čo ho napadlo, ale cítil sa aj kreatívne obmedzovaný, keďže vo veľkej spoločnosti neprejdú všetky nápady a tím je časovo tlačený na pevný dátum vydania. To sa mu už vo svojej firme 22 Cans nestane, ale uvedomuje si, že na druhej strane sú peniaze, ktorých už ako indie vývojár nebude mať na rozhadzovanie.
Z kreatívnych vecí ho hlavne sklamalo nedotiahnutie Project Milo titulu, ktorý bol takmer dokončený, keď ho Microsoft zrušil. Totiž niektorí ľudia z marketingu si ho vraj nevedeli predstaviť na regáloch v obchodoch po boku strieľačiek.
Tohto sa ako indie vývojárov nemusí obávať, keďže obchody úplne vynechal zo svojho zoznamu záujmov. Digitálna distribúcia je budúcnosťou a vidí, ako sa jej darí na PC alebo mobiloch, hry už nepotrebujú obchody. Napríklad keby bol Milo dokončený teraz, jeho budúcnosť by bola zaistená, ale vtedy nebol správny čas.
Molyneux zatiaľ vo svojej firme pracuje novej hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- GTA VI príde na PC neskôr 133
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >