Banner Saga 2 s novými nepriateľmi, využitím karavány a prenesením uloženej pozície |
V pokračovaní taktickej RPG dostanú veteráni možnosť načítať uloženú pozíciu a pokračovať v načatom príbehu.
Taktická RPG Banner Saga s ťahovými bojmi i dôležitými príbehovými rozhodnutiami dokázala na začiatku roka 2014 očariť skĺbením žánrov i art-štýlom aj mierne sklamať niekoľkými nedokonalosťami. Hra však rozhodne mala úspech a nezávislé štúdio Stoic sa pri práci na pokračovaní plánovanej trilógie teší záujmu žurnalistov a snáď aj vyššiemu rozpočtu, veď na prvý diel museli zbierať peniaze na KickStarteri.
Zahraniční žurnalisti už mali možnosť siahnuť si na krátke demo Banner Saga 2 a zároveň sa pritom porozprávať s autormi sľubujúcimi skvelé pokračovanie príbehu (ktorý bol aj preto v prvom dieli zakončený iba vlažne), ďalšími rozhodnutiami s nezvratnými následkami a pestrejšími ťahovými bojmi.
Príbeh Banner Saga 2 má začať takmer presne tam, kde sa zastavil príbeh prvého dielu. Naďalej vládne chaos a neistota a karavána naďalej putuje do diaľky hľadajúc bezpečné útočište. Príbeh bude opäť prešpikovaný voľbami, ktoré budú musieť byť opäť urobené tak trochu naslepo a hráč sa až neskôr dozvie o následkoch. Žiadna božská vševedúcnosť, iba nutnosť rozhodnúť sa, keď sa zrazu objaví križovatka.
Tu môže byť dôležité, či hráč prešiel predchádzajúci diel a či si odložil uloženú pozíciu. Vďaka nej si prenesie progres jednotlivých postáv, ale spolu s nimi aj informácie o osude a úmrtiach vedľajších postáv. Hlavné postavy zomrieť nemohli a vždy sa vrátili aj po prehranom boji, ale o menej dôležitých bojovníkov mohol hráč z toho či onoho dôvodu prísť a ich čriepky príbehu zostanú zamknuté, nenahradené inými postavami. Zatiaľ nie je jasné, ako do hry naskočia noví hráči, ale ide o samostatné pokračovanie, takže postavy aj príbeh by mali byť na nováčikov pripravené.
Na bojovom poli pribudnú nové podmienky víťazstva, nové schopnosti, aj noví nepriatelia. Okrem podporných jednotiek sa objavia aj zákerné štvornohé netvory schopné skrývať sa tak dobre, až sa stanú pre oči Vikingov i Obrov úplne neviditeľné. Ľahko teda môžu obkľúčiť menej odolného bojovníka a hráča oň pripraviť. Novinkou je aj nevítaný príchod nepriateľských posíl počas boja.
V deme sa dala pozorovať aj príjemná úprava riadenia chodu karavány. Pokým v jednotke jej bezvýznamní členovia často hladovali kvôli šetreniu zásob, tu môžu členovia klanu dostať za úlohu loviť a sami sa podieľať na zásobovaní. Tiež môžu byť výmenou za zásoby trénovaní na bojovníkov, ale môžu sa aj rozbehnúť do sveta a zväčšovať Rookovu slávu.
Štúdio Stoic v rovnakom čase pracuje na porte prvého dielu pre konzoly Xbox One a PS4, ako aj handheld PS Vita, ale na svojom blogu priznáva, že práce na nich síce pokročili, ale dátum vydania ešte ani sami nepoznajú. Ešte do tretice pracujú aj na “ďalších projektoch spojených s Banner Sagou“, tie sú však zatiaľ tajné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Days of Play akcia práve začína 57
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 47
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52
- Čo ukáže Microsoft na Xbox Showcase? 102 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Stoic Štýl: RPG / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|