Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou |
Limbic dáva dokopy aktualizáciu 1.4, znižuje náročnosť na RAM a načítacie časy, mení vzhľad máp a púšťa sa do ďalších opráv.
Stáva sa už pravidlom, že nové Might & Magic Heroes potrebuje aspoň pár týždňov, alebo skôr mesiacov po vydaní dostávať aktualizácie odstraňujúce najhoršie bugy a až potom sa jeho tím môže pustiť do odstraňovania menších nedokonalostí, ladenia výkonu na rôznych PC zostavách a vyvažovania síl medzi frakciami, schopnosťami, hrdinami, silou a mágiou... Hoci niektorí šťastlivci dokázali hneď po vydaní hry odohrať veľkú časť kampane bez toho, aby narazili na zásadný bug, Might & Magic Heroes VII je práve uprostred tohto behu na dlhú trať.
Limbic musel v prvých aktualizáciách odstraňovať bugy znemožňujúce dohranie misií či vôbec hranie ako také a teraz sa už dostáva do fázy hrubého ladenia. Vrámci toho sa môže pochváliť hlavne zásadným znížením času načítavania máp. Mapu po mape sa venuje optimalizácii a náročnosť na RAMky sa mu podarilo znížiť v priemere o 50 percent. Hlavne na menej výkonných zostavách a 32bitových operačných systémoch by sa vraj mal priemerný čas načítania znížiť tiež o 50 percent.
Druhá, na prvý pohľad rozpoznateľná úprava sa týka saturácie, kontrastu a farebnosti máp. Na základe spätnej väzby zákazníkov bola upravená tak, ako ukazuje obrázok. Interaktívne porovnanie nájdete na oficiálnom blogu. Cieľ tejto úpravy je jednoduchý - urobiť svet M&M Heroes VII farebnejším a poskytnúť "čarovnejší" zážitok z hrania. Obidve tieto zmeny boli zahrnuté v aktualizácii 1.4, ktorá bola vydaná včera večer a automaticky sa stiahne z Uplay i Steamu.
Limbic zároveň pracuje na tutoriálovej mape, na ktorú sa pri vydaní akoby zabudlo a nováčikovia boli hodení rovno do hlbokej vody. Inak ale postačí rada prejsť ako prvú kampaň za Haven, teda ľudí, ktorá hráča postupne oboznamuje s väčšinou mechaník, ale z nejakého dôvodu nebola označená ako prvá v poradí, čo tiež mení až aktualizácia 1.4.
Keďže prím hrajú všeobecné opravy a príbehová kampaň, ešte sa iba začína s balansovaním frakcií, ľudia sa postupne presúvajú k opravám multiplayeru a úplne sa nezabúda ani na editor a implementáciu Steam Workshopu, chvíľu to ale ešte potrvá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 246
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 60
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 169
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|