Šéf vývoja The Last of Us: Pri vývoji Uncharted 4 mi chýbala vášeň, pracoval som kvôli tímu |
Bruce Straley pracoval v Naughty Dog vo vedúcej pozícii pri vývoji najväčších titulov, no napokon sa z firmy rozhodol odísť
V Naughty Dog momentálne usilovne pracujú na The Last of Us Part II. Síce, podľa posledných správ malo štúdio dva vývojárske tímy, ktoré pracovali na dvoch nezávislých projektoch, nevieme, či to isté platí aj v súčasnosti. Ak by však v štúdiu robili aj na ďalšej hre, tak skoro sa o nej pravdepodobne nedozvieme. Každopádne, zo štúdia v poslednej dobe odišlo niekoľko ľudí na vyšších pozíciach. Jedným z nich bol aj Bruce Straley, ktorý vo firme pracoval ako šéf vývoja The Last of Us a neskôr aj Uncharted 4. Zatiaľčo vývoj The Last of Us išiel z jeho pohľadu pravdepodobne hladko, pri Uncharted 4 takýto pocit rozhodne nemal.
V rozhovore pre server Kotaku totiž prezradil pozadie vývoja štvrtého dielu Uncharted, ktorý aj napriek kontroverzným udalostiam vo firme dokázal medzi hráčmi uspieť a potvrdiť tak kvality štúdia. Bruce Straley však celý vývoj opisuje skôr ako úlohu, ktorú musel splniť: "Zrazu prišiel Uncharted 4 a povedal som si, že existuje rozdiel medzi tým, ak niečo robíte pre seba, s vášňou - mal som vlastné nápady, ktoré som sa snažil presadiť medzi Uncharted 1, 2 a The Last of Us - no z Uncharted 4 sa zrazu stalo niečo, pri čom som si hovoril: Ako by som toto spravil pre tím a firmu?"
Z jeho slov je tak jasné, že mu skrátka došli nápady a jednoducho vyhorel: "Musíme dostať tú hru von, no musíme zabezpečiť, aby bola dobrá, aby nejakým spôsobom nepoznačila meno Naughty Dog. Cítil som, keď som sa na to pozrel späť, že som sa tej role zhostil skôr kvôli tímu a nie kvôli mne... dva roky trvalo vytvorenie tejto beštie, z ktorej sa stal najťažší projekt, na ktorom som kedy pracoval." - dodáva Straley
Nakoniec iba upresňuje, že jeho odchod z Naughty Dog nemal nič spoločné s Naughty Dog alebo s hrami. Po vydaní Uncharted 4 si skrátka potreboval dať prestávku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 75
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 72
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|