Pillars of Eternity 2: Deadfire sa čoskoro zmení na ťahovú stratégiu |
Autori sa rozhodli priniesť aktualizáciu, ktorá štandardnú RPG doplní aj o režim, v ktorom sa hra zmení na ťahovú
Pillars of Eternity 2: Deadfire sa dostalo von ešte v máji minulého roka. Obsidian tak prišiel s pokračovaním prvého dielu, na ktorý autori pekne nadviazali a priniesli opäť kvalitný titul. Kvalitná RPG však tento týždeň naberie úplne nový rozmer. Autori totiž oznámili príchod významnej aktualizácie, ktorá hru rozšíri o úplne nový a významný režim. Deadfire sa vďaka nemu rozšíri ťahové prevedenie, čo bude mať podľa samotného šéfa vývoja Josha Sawyera veľký dopad na hrateľnosť.
Aby takúto zmenu mohli priniesť, autori museli prepracovať celé UI pre potreby ťahových bojov a taktiež museli opätovne balansovať isté súboje, nakoľko táto zmena štýlu má veľký vplyv na to, ako hráči pristupujú k takýmto situáciám: "Nie všetci hráči spomalia a pozrú sa bližšie na hodnoty štítov či nepriateľov v real-time režime.", zatiaľčo v ťahovom režime je čas na takéto detailné kalkulovanie väčší.
Aktualizácia by mala prísť v priebehu tohto týždňa a bude pre všetkých hráčov bezplatná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 79
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- GTA VI príde na PC neskôr 130
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Obsidian / Obsidian Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|