2 Days to Vegas iba pre high-end |
Bieloruský tím Steel Monkeys a hlavne Tim Dvoskin (managing director) sa ocitol pod paľbou otázok zo strany servera Tactland.com. Interview sa pochopiteľne točilo okolo strohých informácií a štyroch obrázkov modernej gangsterky 2 Days to Vegas. Tim hneď na začiatku objasnil, že uvoľnené obrázky sú aktuálne rendery z prostredia priamo v hre. Nehladiac na rendery, autori mieria s grafikou naozaj vysoko, hru šijú pre najvýkonnešie zostavy na trhu. Budú to terajšie high-endy alebo až tie, ktoré budú dostupné v čase dokončenia hry (Vianoce 2006)?
2 Days to Vegas sa vyvíja od roku 2003 a bude využívať in-house engine, na ktorom sa pracuje od roku 1998. Keďže sa v hre budú využívať autá na prekonávanie vzdialeností, herný svet bude dostatočne rozľahlý, aby sa v ňom hráč bez problémov stratil, pričom bude možné vchádzať do niektorých budov a to bez loading screenov. Engine zabezpečí aj plynulé striedanie dňa a noci, o fyziku sa postará licencovaný (nemenovaný) middleware.
V hre sa ocitnete v koži Vinnyho, ktorý má 48 hodín nato, aby vytiahol svojho brata z problémov. Aj keď sa autori s myšlienkou paralelného plynutia herného času s tým skutočným pohrávali, nakoniec ju zavrhli, veď kto by chcel riadiť auto niekoľko hodín v kuse bez nejakej akcie? 2 Days to Vegas si má udržať rozumný pomer medzi akciou a adventúrou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 232
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 106
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 163
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 185
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 143
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Steel Monkeys Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|