RE Engine Capcomu sa premenuje na REX engine, zapracuje aj Mesh shadre |
Nová technika ukázaná v Alan Wake prichádza aj do RE Enginu.
Capcom má svoj decentný RE Engine, ktorý používa vo svojich hrách. Posledné tituly už ukázali, že nemá moderné efekty, a tak ho Capcom plánuje upgradovať. Presnejšie už vyvíja novú verziu enginu nazvanú REX - RE Next Engine. Do neho bude postupne pridávať stále novšie súčasti a to:
- REDox
- REUI
- RELog
- REFlows
- REAssetStream
- REProfiler
- RELAuncher
- RERuntime
Vo videu to autori bližšie opísali:
Čo je dôležité, zapracuje do neho hlavne Mesh Shaders, teda techniku, ktorú teraz použil aj Alan Wake. Remedy však zatiaľ nepriblížilo, ako meshe využili, ale Capcom hovorí, že:
"Tituly, ktoré sú aktuálne vo vývoji, budú vykresľovať pozadia pomocou Mesh Shaderov. Hlavný dôvod pre použitie Mesh shaderov bola flexibilná kompresia vertex bufferu. Tie znížia využitie video pamäte kompresiou a dekompresiou dát. Vo veľa prípadoch kompresia umožnila 40% zníženie využitia pamäte, ale možné je aj väčšie."
Hovoria, že pri hardvéri bez mesh shaderov budú musieť emulovať funkciu cez vertex shadery, ale so zlým znovupoužitím vertexov.
Zároveň bude v novom engine hlbšie zapracovaný aj ray tracing, ktorý bude podporovať nové funkcie, vylepší sa výkon a manažment pamäte, draw cally a záťaž GPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 191
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 32
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45 zobraziť viac článkov >