Beta verzia prichádzajúcej stratégie World in Conflict si našla aj vďaka stovkám rozdaných kľúčov veľa fanúšikov i medzi našimi čitateľmi. Jednou z najčastejšie kladených otázok ohľadom hry bola jej hardvérová náročnosť. Ak ešte stále hľadáte na túto zapeklitú otázku odpoveď, skúste si prelistovať článok na elitebastards.com. Vzhľadom na to, že Wolrd in Conflict môže fungovať jednak pod DirectX 9, ale je kompatibilný aj s DirectX 10, určite najprv navštívte galériu obrázkov (rozlíšenie 1024x768, 4xAA, 16xAF, grafické nastavenie: High quality), na ktorých môžete skúmať rozdiely medzi oboma verziami.
Teraz ale prejdime k nárokom hry na „železo“. Intel Core 2 Duo E6600, 2 GB RAM a niekoľko grafických kariet zaradených v teste by mali vytvoriť jasnú predstavu o tom, aký je World in Conflict systémovo (ne)nažraný. Do našej galérie sme vybrali benchmarky pri rozlíšení 1280x1024 (so zapnutým, resp. vypnutým AA a AF) a to zvlášť pre DX9 a DX10 verziu; iné rozlíšenia môžete nájsť priamo na uvedenej stránke. Redaktori elitebastards sa navyše pozreli na zúbok novým (beta) ovládačom pre grafické karty NVIDIA ForceWare 163.11 a ich vplyv na framerate vo World in Conflict v porovnaní s ForceWare 158.24 spracovali do týchto grafov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 250
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 174
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Vivendi Universal Games / Massive Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|