theHunter: Primal už vyrazil na lov |
Na zabudnutom ostrove sa už vylodili prví lovci. T-Rex odišiel s plným bruchom.
theHunter: Primal je odbočkou free to play titulu theHunter, ktorý si od roku 2009 udržiava početnú komunitu nadšených virtuálnych lovcov. Hunter pokračuje v ďalšom rozvoji, ale časť tímu Expansive Worlds prišla s nápadom využiť engine od Avalanche Studios a urobiť mód s pár dinosaurami. Ich nápad sa však zapáčil vedeniu štúdia a padlo rozhodnutie venovať dinosaurom viac úsilia a vydať ich ako samostatnú hru. Aby nekonkurovala originálnemu Hunterovi a nerozdelila jeho tím natrvalo, rozhodli sa hru predávať jednorázovo, nie ako free to play službu. Lovca dinosaurov teda už nájdete medzi Steam Early Access hrami a po zaplatení 20 eur je hra vaša. Hra je už v plne hrateľnom stave a finálne vydanie by malo prísť v marci 2015.
Už teraz v hre nájdeme tri druhy dinosaurov s rozdielnymi modelmi správania a aj vrámci jedného druhu budu viditeľné rozdiely v sfarbení a hlavne veľkosti. Triceratops slúži ako vhodný cvičný terč pre začiatočníkov, T-Rex je samotársky agresívny stroj na zabíjanie a Utahraptory lovia ako svorka. Z predchádzajúcej vety vyplýva, že theHunter: Prime nie je klasickou loveckou hrou a využíva aj survival prvky. Väčšinu hráčov preto potešilo, že na ostrov nemusia cestovať sami. Pripravený je už multiplayer pre maximálne 16 hráčov aj s možnosťou zapnúť PvP režim. K prežitiu na mape o rozlohe 24 km2 hráčom pomôže aj pozornosť a rozvážny postup. Blížiaceho sa T-Rexa možno počuť aj na väčšiu vzdialenosť, zanecháva za sebou stopy a asi prvýkrát v histórii videohier po ňom v jeho teritóriu zostávajú aj veľké, asi nie práve voňavé, kopy organického materiálu.
Inventár je perzistentný, ale len v prípade, že lovca nič nezožerie. V praxi to znamená, že lovec začína iba s naozaj základnou výbavou a lepšie zbrane a vybavenie nájde až na potulkách po ostrove. Čo nájde, to mu zostáva v inventári a kľudne to môže využiť na druhý deň alebo hoci o mesiac neskôr. Ak ho niečo zabije, výstroj zostáva na mieste úmrtia. Stále je tu však nádej, že hráč s obnoveným lovcom dorazí na miesto tragédie skôr, než jeho výstroj zhabe niekto iný. O vybavenie sa lovci môžu so svojimi spoločníkmi podeliť a plánovaná je aj podpora tímového hrania.
Nezabudlo sa ani na achievementy, globálne rebríčky zostavené na základe počtu a veľkosti zabitých dinosaurov a in-game obchod, kde sa však bude nakupovať iba za hernú menu. Do marca ešte Expansive Worlds zapracuje na vyvážení a vychytaní múch, ale rozšíri aj ponuku zbraní a pripraví ďalšie 2 druhy prehistorických príšer.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 181
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 147
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Avalanche Studios / Expansive Worlds Štýl: Simulácia / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|