SHERLOCK HOLMES: THE SILVER EARRING |
SHERLOCK HOLMES: THE SILVER EARRING |
Žáner klasických poin-n-click adventúr aj napriek mnohým teóriám o možnej smrti ešte nepovedal posledné slovo. Dôkazom je nedávno vydané pokračovanie titulu Syberia II. Ukrajinský tím Frogwares, tvorcovia adventúry Journey to the Centre of the Earth usilovne pracujú na novom prírastku do tohto žánru. Mali sme príležitosť vyspovedať Sergea Gerashenka (Project Coordinator) o pripravovanom titule Sherlock Holmes: The Silver Earring.
Na začiatok, povedzte nám niečo o sebe a tíme, s ktorým pracujete.
Zdravím vás všetkých. Tím Frogwares je nezávislé herné vývojárske štúdio s cieľom produkovať tituly pre hráčov adventúr, ktoré sú bohaté po grafickej stránke. Náš prvý titul The Mystery of the Mummy bol distribuovaný vydavateľom Dreamcatcher v roku 2002 v severnej Amerike a spoločnosťou Wanadoo vo zvyšku sveta. V septemberi 2003 sme vydali druhý titul Journey to the Center of the Earth (JTCE), hra bola vydaná pod hlavičkou MicroApplication. Momentálne pracujeme na našej najnovšej adventúre Sherlock Holmes and the Silver Earring (SHSE), kde sa snažíme opätovne oživiť univerzum a jedinečné postavy Arthura Conana Doyla.
Koľko členov tímu pracuje na titule SHSE?
Momentálne pracuje na hre približne 30 členný tím.
Uspokojila vás kritika adresovaná na JTCE ?
Odozva od hráčov bola veľmi dobrá, vo viac ako 30tich článkoch a recenziách získala hra veľmi pozitívne hodnotenia.
|
|
|
Povedzte nám niečo o príbehu? Kde ste sa nechali inšpirovať?
Príbeh: Máj 1897. Sherlock Holmes v spoločnosti Dr.Watsona prichádza na večierok v Sherringford Hall, organizovaný stavebným magnátom Sirom Melvynom Bromsbym. Všetci hostia boli pozvaní, aby privítali jeho dcéru Laviniu, ktorá sa vrátila do Anglicka. Po pravde povedané, Sherlock Holmes prišiel na večierok kvôli známej speváčke Gallii, ktorá vystupuje na recepcii. Povráva sa, že v priebehu otvorenia, bude hosťom oznámená nová skutočnosť týkajúca sa budúcnosti Bromsbyho spoločnosti. Je 11 hodín večer. Ľudia sa zhromažďujú pri bare. Sir Bromsby sa objavuje v sprievode jeho spoločníka Hermanna Grimbla a zaujíma svoje miesto na pódiu. Nestačí ani poriadne uvítať hostí, keď náhle padá nevládne na zem. Na pravej strane jeho saka začína presvitať tmavá červená škvrna... Hostí sa zmocní panika a Lavinia Bromsby beží k svojmu umierajúcemu otcovi. Holmes sa namiesto čakania na políciu, rozhodne konať na vlastnú päsť.
Vyšetrovanie začína: Prečo sa Sir Bromsby bál pred začiatkom otvorenia večierku? Lavinia Bromsby, jeho milujúca dcéra, je naozaj nevinná? Kto a hlavne, čo chcel vrah ukryť vykonaním vraždy?
Hra je založená na originálnom príbehu, ktorý napísal pravý fanúšik Sherlock Holmesa špeciálne pre nás. Uvažujeme o priložení knižnej verzie príbehu do krabice spoločne s hrou.
Budú rozhovory s NPC postavami dôležité? Sú hlavnou náplňou hry? Budú nelineárne?
Je to hra so Sherlock Holmesom, je to vyšetrovanie a je tu množstvo svedkov. Takže dialógy sú veľmi dôležité. Väčšina z nich sú nelineárne, držíme sa však príbehu, takže hra je v podstate lineárna.
Zvažujete použitie akčných prvkov? Ak, áno, môžete uviesť príklad?
Áno, v hre nájdete zopár špecialít, ako prvky stealh a pod. Napríklad objavia sa časovo obmedzené situácie, alebo budete musieť prejsť okolo strážnika bez toho, aby vás spozoroval. Tieto prvky sú súčasťou príbehu a budú to práve tie prvky, ktoré budú odlišovať našu hru od množstva iných adventúr.
V adventúrach, v ktorých máme možnosť hrať za dve rozdielne postavy, vždy hra rozhodovala o postave, ktorú bude hráč ovládať. Bude si môcť hráč vybrať postavu, ktorú chce ovládať sám?
Veľakrát sú obaja priatelia (Sherlock a Watson) spolu. V takomto prípade môžete ovládať iba jednu postavu naraz. Niekedy však Sherlock pošle Watsona na dôležitú misiu do iných miest. V tomto momente bude môcť hráč ovládať Sherlocka na jednom mieste a Watsona na druhom a kedykoľvek sa medzi nimi prepínať.
|
|
|
Ako sa bude odlišovať hrateľnosť medzi oboma charaktermi?
Obe postavy budú riešiť rozdielne úlohy, viesť dialógy s rozdielnymi ľuďmi, budú mať vlastné názory na prípad a vlastné animácie postavy. Nepovedal by som, že sa bude hrateľnosť medzi oboma postavami dramaticky odlišovať, ale pri hraní určite pocítite rozdiely medzi Sherlockom a Watsonom.
Spolupracuje Sherlock s miestnou políciou? Budeme sa môcť stretnúť s dôstojníkmi?
Samozrejme, Lestrad je vždy na blízku so svojimi mylnými teóriami, ale niekedy je zdrojom dôležitých informácii a dokonca aj asistencie.
Bude hra rozdelená do ucelených kapitol alebo bude hra predstavovať jeden deň v živote Sherlocka?
Áno, hra je rozdelená do piatich kapitol, obsahujúcich 40ku rozličných lokácií. Počas hry sa mení denná doba (striedanie dňa a noci) a Sherlockovi zaberie vyšetrovanie niečo okolo týždňa.
Aké lokácie budeme môcť navštíviť v plnej verzii?
Hlavné lokácie sú:
-Baker street
-Sherringford hall
-les, ruiny a opátstvo v Richmonde
-cementáreň
-divadlo
a mnoho iných menej dôležitých miest
|
|
|
Využíva SHSE rovnaký engine ako JCTE? Alebo sa líši od predošlého? Ak áno, v akej forme? Môžeme očakávať viacej animácií na pozadiach?
V podstate sa jedná o ten istý engine, ale mnoho prvkov bolo vylepšených od posledného titulu:
-vylepšený pathfinding
-simulácia poveternostných podmienok (dážď, hmla)
-viacej animácií na pozadiach a zdokonalené animácie postáv
Koľko času nám zaberie, kým dohráme SHSE?
Závisí to od skúseností hráča, čistý herný čas odhadujeme na 20-25 hodín.
Pred vydaním JCTE ste uvoľnili hrateľnú ukážku, môžeme očakávať demo pred vydaním SHSE? Kedy to bude?
Chceme poďakovať hráčom, ktorí hrajú naše tituly. Dúfame, že sa vám bude náš nový titul páčiť.
Zdraví vás tím Frogwares
PC
Vývoj: Digital Jesters / Frogwares Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|