Filter na platformy, žánre a hodnotenia
Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
4

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 1.11.2024

Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
5

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76

Interview
pridané 31.10.2024

V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou

Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 23.10.2024

Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
2

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna

Interview
pridané 17.10.2024

Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.

Interview s tvorcami Microsoft Flight Simulatora 2024
10

Interview s tvorcami Microsoft Flight Simulatora 2024

PC
Xbox Series X|S
pridané 3.10.2024

Po prvých dojmoch, ktoré sme vám sprostredkovali hneď po uvoľnení informačného embarga, vám prinášame aj rozhovory o hre s viacerými tvorcami.

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
12

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena

Interview
pridané 27.9.2024

Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
21

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2

Interview
PC
Xbox Series X|S
pridané 20.9.2024

Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
8

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy

PC
Xbox Series X|S
Interview
pridané 10.9.2024

Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
10

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii

PC
Interview
pridané 4.9.2024

Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
3

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6

Interview
pridané 29.8.2024

Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
29

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 9.8.2024

Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
37

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077

PC
PS4
Xbox One
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 26.7.2024

CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
12

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier

PC
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 12.7.2024

Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
14

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj

PC
Interview
pridané 4.7.2024

Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.

Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov
9

Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov

PC
PS4
Interview
PS5
Xbox Series X|S
pridané 19.6.2024

Jeden z najlepších herných režisérov súčasnosti nám porozprával o hre, jej budúcnosti a prídavku Dawntrail.

Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier
0

Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier

Interview
pridané 10.6.2024

Petri Alanko je skúsený fínsky skladateľ, ktorý spolupracuje s Remedy už od čias Alan Wake. Porozprával nám viac o svojej práci a aj o nadchádzajúcich projektoch.

Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment
3

Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment

Interview
pridané 29.5.2024

Icewind Dale, Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity a najnovšie Pentiment. To sú hry, ktoré RPG fanúšikovia dobre poznajú. Ako vznikli?

Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships
2

Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships

PC
Interview
pridané 24.5.2024

Do vôd World of Warships vplával dobe známy knižný a filmový hrdina, ktorý so svojským humorom prináša niečo, čo hra doteraz nemala - vôbec prvého českého kapitána.

Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind
0

Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind

PC
pridané 17.4.2024

Bývalý riaditeľ marketingu pre známy titul We Happy Few hovorí o svetoch a príbehoch, ktoré sa neboja náročných tém, ako je kóma alebo duševné choroby.

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
7

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec

Interview
pridané 4.4.2024

V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
25

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier

Interview
pridané 1.3.2024

Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.

OWO Skin
7

OWO Skin

Hardvér
pridané 26.2.2024

Nachádzate pôžitok v elektrošokoch? Stimulujúce tričko od OWO vás vďaka nim do hry ponorí zas o niečo viac!

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
2

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky

PC
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 22.2.2024

Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkach, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.

Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?
71

Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?

PC
Linux
pridané 16.2.2024

Doba sa mení a Linux začína postupne konkurovať v oblasti, kde najviac zaostával.

Čitateľská hra roka 2023
47

Čitateľská hra roka 2023

PC
Mobil
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 9.2.2024

Pozrime sa. aké hry ste vybrali ako najlepšie z minulého roka. Zároveň ste vyberali aj hardvér, mobily a aj seriál a filmy.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk