Filter na platformy, žánre a hodnotenia
Ako vznikal Jan Ptáček: Luke Dale o herectve, motion capturingu a vývoji postavy
8

Ako vznikal Jan Ptáček: Luke Dale o herectve, motion capturingu a vývoji postavy

PC
Xbox Series X|S
PS5
pridané 18.2.2025

Britský herec Luke Dale v sérii Kingdom Come stvárňuje šľachtica Jana Ptáčka a za 10 rokov si získal srdcia hráčov. Ako sa k tomu vlastne dostal a čo pre neho postava znamená?

Čitateľská hra roka 2024
61

Čitateľská hra roka 2024

PC
Mobil
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 7.2.2025

Po našom výbere hier roka sme vyhodnotili aj vaše hlasovanie.

Európsky herný priemysel na križovatke: Aké trendy ho formujú?
5

Európsky herný priemysel na križovatke: Aké trendy ho formujú?

Interview
pridané 29.1.2025

Chris Meredith prešiel cez PlayStation a WB až k Xsolla, kde sa stará o spoluprácu s vývojármi v Európe. Ako vidí európsky herný biznis a akým výzvam podľa neho čelí?

Ako vytvoriť vlastný engine a sandbox novej generácie – Space Engineers 2
2

Ako vytvoriť vlastný engine a sandbox novej generácie – Space Engineers 2

PC
Interview
pridané 27.1.2025

Ako sa rodila dvojka, prečo bolo potrebné začať odznova a čo môžeme očakávať od VRAGE 3 enginu? Na všetky tieto otázky nám odpovedal samotný Marek Rosa.

Sector v kocke 2024
101

Sector v kocke 2024

pridané 24.1.2025

Pravidelný Sector v kocke je už tu a zhŕňa výber najlepších komentárov minulého roka.

Najlepšie hry roka 2024
62

Najlepšie hry roka 2024

PC
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 17.1.2025

Pozrime sa na najlepšie hry roka 2024 podľa redakcie Sector.sk

Najlepšie hodnotené hry roka 2024
63

Najlepšie hodnotené hry roka 2024

PC
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 10.1.2025

Zhrňme si naše recenzie minulého roka a pozrime sa na najvyššie hodnotené hry a aj hardvér.

Od Assassin's Creed k AI: Ashley Sparling o práci 3D grafika
1

Od Assassin's Creed k AI: Ashley Sparling o práci 3D grafika

Interview
pridané 7.1.2025

Jeden z ústredných dizajnérov postáv v Assassin's Creed: Odyssey nám prezradil viac o svojej práci 3D grafika a aj o tom, čo toto odvetvie čaká v budúcnosti.

Zhrnutie roka 2024 od redakcie
38

Zhrnutie roka 2024 od redakcie

pridané 3.1.2025

Je tu začiatok nového roka, a tak bilancujeme ten starý. Redaktori Sectoru vám prezradia, pri čom sa najlepšie bavili v uplynulých mesiacoch a akí sú ich favoriti v tých budúcich.

Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom
11

Deus Ex a jeho evolúcia: Rozhovor s Warrenom Spectorom

Interview
pridané 19.12.2024

Warren Spector vďaka práci na System Shock, Deus Ex, Wing Commander alebo Ultima Underworld patrí medzi skutočné legendy. Mali sme to šťastie, že nám prezradil viac o svojej práci.

Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej
6

Brian Fargo: Od Wastelandu po Fallout a ešte ďalej

Interview
pridané 7.11.2024

Brian Fargo je legendou RPG žánru a stojí za značkami Wasteland a Fallout. Nám prezradil viac o ich vzniku, ale porozprávali sme sa aj o Star Treku či novom Clockwork Revolution.

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
5

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 1.11.2024

Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
5

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76

Interview
pridané 31.10.2024

V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou

Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 23.10.2024

Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
2

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna

Interview
pridané 17.10.2024

Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.

Interview s tvorcami Microsoft Flight Simulatora 2024
10

Interview s tvorcami Microsoft Flight Simulatora 2024

PC
Xbox Series X|S
pridané 3.10.2024

Po prvých dojmoch, ktoré sme vám sprostredkovali hneď po uvoľnení informačného embarga, vám prinášame aj rozhovory o hre s viacerými tvorcami.

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
12

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena

Interview
pridané 27.9.2024

Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
21

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2

Interview
PC
Xbox Series X|S
pridané 20.9.2024

Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
9

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy

PC
Xbox Series X|S
Interview
pridané 10.9.2024

Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
10

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii

PC
Interview
pridané 4.9.2024

Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
3

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6

Interview
pridané 29.8.2024

Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
29

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 9.8.2024

Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
37

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077

PC
PS4
Xbox One
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 26.7.2024

CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
12

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier

PC
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 12.7.2024

Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
14

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj

PC
Interview
pridané 4.7.2024

Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk