RECENZIE A ČLÁNKY |
Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.
Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.
Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.
Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.
Interview s tvorcami Microsoft Flight Simulatora 2024
Po prvých dojmoch, ktoré sme vám sprostredkovali hneď po uvoľnení informačného embarga, vám prinášame aj rozhovory o hre s viacerými tvorcami.
Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!
Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?
Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.
Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.
Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.
Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.
Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.
Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.
Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.
Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov
Jeden z najlepších herných režisérov súčasnosti nám porozprával o hre, jej budúcnosti a prídavku Dawntrail.
Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier
Petri Alanko je skúsený fínsky skladateľ, ktorý spolupracuje s Remedy už od čias Alan Wake. Porozprával nám viac o svojej práci a aj o nadchádzajúcich projektoch.
Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment
Icewind Dale, Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity a najnovšie Pentiment. To sú hry, ktoré RPG fanúšikovia dobre poznajú. Ako vznikli?
Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships
Do vôd World of Warships vplával dobe známy knižný a filmový hrdina, ktorý so svojským humorom prináša niečo, čo hra doteraz nemala - vôbec prvého českého kapitána.
Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind
Bývalý riaditeľ marketingu pre známy titul We Happy Few hovorí o svetoch a príbehoch, ktoré sa neboja náročných tém, ako je kóma alebo duševné choroby.
Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.
Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.
OWO Skin
Nachádzate pôžitok v elektrošokoch? Stimulujúce tričko od OWO vás vďaka nim do hry ponorí zas o niečo viac!
Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkach, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.
Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?
Doba sa mení a Linux začína postupne konkurovať v oblasti, kde najviac zaostával.
Čitateľská hra roka 2023
Pozrime sa. aké hry ste vybrali ako najlepšie z minulého roka. Zároveň ste vyberali aj hardvér, mobily a aj seriál a filmy.
VIAC
|