Budú reklamy prerušovať hranie hier? |
Sony má patentovanú technológiu, ktorá dokáže hru zastaviť a počas pauzy prehrať reklamu.
Pokusov o in-game reklamu po pripojení sa online, používanie reálnych produktov hlavnými hrdinami tu už bolo niekoľkokrát. Ubisoft si potykal s product placementom v Splinter Cell, v Burnout Paradise sa zase menili každým updatom billboardy pri cestách. Sony ale chce zájsť ďalej, patentovala si technológiu schopnú prerušiť hru a počas vynútenej pauzy prehrať reklamu.
Systém navrhnutý Gary M Zalewskim dokáže cez server hranú hru na diaľku zastaviť, informuje Games Industry. A aby nedochádzalo k nechceným záchvatom zúrivosti tesne pred dosiahnutím nového levelu, na prichádzajúci reklamný blok hráča upozorní varovaním.
Patent existuje od minulého roka iba na papieri, o jeho nasadení v praxi sa nehovorí (zatiaľ), i keď logické by bolo nasadenie v rapídne sa rozrastajúcom segmente Free 2 Play hier. Reklama v hrách nie je ničím neobvyklým, zdarma distribuované aplikácie aj kratochvíle plnia free verzie rotujúcimi bannermi i plochami, ktoré odstráni malý poplatok, resp. premium verzia.
Reklama počas hrania konzolovej hry to by bol skutočný gól a tak sme si dovolili na dvoch ukážkach demonštrovať, ako by to v praxi mohlo fungovať.
God of War Ascension:
Killzone 3:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >