Need for Speed ponúkne aj možnosti doladenia ovládania auta |
Driftovanie v každej zákrute verzus trhanie asfaltu. Ľahko a rýchlo verzus detailné nastavenie. Každý si môže vybrať.
Blížiace sa Need for Speed má potešiť každého, kto nehľadá ďalší hard-core simulátor, ale vábi ho autíčkárska kultúra, pekné vozy, pocit nebezpečenstva, tuning, rôzne druhy súťaží... Mnoho ciest s rôznymi nárokmi na hráča i jeho auto. EA sa preto pustila do série predstavení základných možností upravovania štvorkolesových tátošov a po predvedení vizuálneho tuningu je tu bližší pohľad na úpravy ovládateľnosti a riadenia.
Racing s nádychom arkády môže hráčovi rovno pod nos položiť jednoduché nástroje, ako úplne zmeniť správanie vozov pri brzdení, v zákrutách aj vo výjazdoch. Ak sa niekto chce zúčastniť súťaží v driftovaní, iste by mohol pouvažovať nad správnou voľbou vozu, ale zvyšok spravia vhodné úpravy. Ak ale niekto chce radšej voz tak pevne sediaci na ceste, až hrozí že pneumatiky začnú po zošliapnutí plynového pedála vytrhávať kusy asfaltu, aj to by malo byť možné.
Kto nemá chuť vŕtať sa v nastaveniach teda dostane jeden magický posuvník a ním hociktoré auto nastaví na jeho maximálny alebo minimálny prítlak alebo niekam doprostred a tým to končí. Ostatní ale môžu rozkliknúť podrobnejšie menu a nájsť podstatne viac posuvníkov a prepínačov, každý s vlastnou funkciou a vplyvom na ovládateľnosť a správanie vozu.
Tlak v predných a zadných pneumatikách - výborný príklad, ako sa jednoducho zahrať s nastavením. Čím mäkšia pneumatika, tým väčší odpor na rovinkách, ale zároveň lepšia priľnavosť v zákrutách. Driftovanie si vyžaduje menej priľnavosti na zadnej náprave, aby sa voz ľahko dostával do šmyku. Všetkého ale s mierou.
Odozva volantu - okamžitá reakcia verzus plynulejšia jazda.
Rozsah volantu - presnosť verzus rýchlosť ovládania.
Aerodynamický prítlak - veľmi užitočný pri prejazdoch rýchlych a stredne rýchlych zákrut, brzda na rovinkách.
Sila bŕzd - silnejšie brzdy ľahšie zablokujú kolesá a voz sa dostane do šmyku.
Výber pneumatík - viac verzus menej priľnavosti.
Rozloženie brzdnej sily - predné a zadné brzdy nemusia byť nastavené rovnako. Viac brzdnej sily vzadu znamená, že voz bude pri brzdení držať priamy smer, pri silnejších predných brzdách bude voz počas brzdenia "živší".
Sila ručnej brzdy - silná sa hodí do úzkych 180° zákrut, slabá pomôže pri driftovaní.
Zoznam dopĺňa nastavenie tuhosti odpruženia a elektronickí pomocníci Braking Drift Assist, Drift Stability Assist, Launch Control, ako aj uzamknutie/odomknutie diferenciálu pre kontrolu rôzne rýchleho otáčania pravých a ľavých kolies. Ak má auto aj nitro, je možné ešte nastaviť rýchlosť spotrebovávania pre väčší okamžitý účinok alebo dlhšiu výdrž.
Konzolová verzia hry, ktorá má obnoviť zašlú slávu značky Need for Speed, má v Európe vyjsť 5. novembra. PC verzia bola odložená na začiatok roka 2016.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Electronic Arts / Ghost Games Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|