Lost Ark môže zabojovať aj na západe |
Očarujúce hack-and-slash MMORPG si môže prebojovať cestu aj k nám.
Lost Ark sa môže objaviť po boku Black Desert Online a Bless Online a z ďalekej Kórei docestovať až k európskym hráčom. Presun na západ zatiaľ nebol potvrdený, ale vydavateľstvo Smilegate v rozhovore pre Worlds Factory priznalo, že už zvažuje aj západný launch a verziu pre konzoly, ale definitívne rozhodnutie urobí, až keď budú plne funkčné kórejské servery. Oveľa skôr ako my sa dočkajú aj hráči v Číne, kde má v roku 2016 prebehnúť minimálne uzatvorený beta-test. Čo im môžeme závidieť?
Aj toto pôvodom kórejské MMORPG sa môže pochváliť špičkovou grafikou, na ktorú doteraz nie sme u hier s MMO prvkami zvyknutí. Lost Ark však nejde rovnakým smerom ako už zmienené akčné MMORPGéčka s akčnejším súbojovým systémom, ale o hack-and-slash rúbanicu v diablo štýle s desiatkami nepriateľov (prinajmenšom) na každom kroku.
Keďže ide o MMO hru, hráči sa budú vídať pri bežných záležitostiach v mestách, na potulkách za menšími bossmi, pri objavovaní skrytých území, rybárčení, krčmových mini-hrách i plnení questov. Ako ukazuje trailer, obľúbeným dopravným prostriedkom na dlhšie vzdialenosti bude loď, ktorou sa budú bojovníci presúvať medzi odlišnými zónami, navzájom sa sledovať a kde-tu môžu naraziť aj na nepriateľskú loď s duchmi, špeciálnym bossom a vzácnou korisťou na palube.
Raidy majú byť v prvom rade zábavné so zaujímavými bossmi, kórejské štúdio Tripolid zdôraznilo, že nerobí hru, kde by sa hráč stratil v repetitívnom obsahu a uklikal sa až do spánku. Jedného z bossov ste mohli vidieť v traileri skrývať sa pod hrubou vrstvou ľadu. PvP je v beta-teste zastúpené arénou, v ktorej sa bojuje 1v1 a 3v3, ale neskôr by sa malo bojovať aj v otvorenom svete.
Každá hrateľná trieda by mala ponúknuť odlišný štýl boja. Pokým battle master má rýchlo reťaziť útoky vlastných rúk i živlov, devil hunter bude rýchlo meniť pištole, brokovnicu a pušku, warlord sa naučil bojovať s kopijo-kanónom v jednej a štítom v druhej ruke a napríklad arcana si ako DPS bude užívať náhodné bonusy a zoznam ešte pokračuje infighterom, summonerom a berserkerom.
Vývoj hry má pred sebou ešte kus cesty a ešte nie je rozhodnuté ani o spôsobe monetarizácie. Kórejskí hráči vraj očakávajú mesačné poplatky a vydavateľstvu sa do free-to-play modelu ani veľmi nechce, keďže už aj na východe sa hráči obávajú pay-to-win prvkov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Smilegate / Stripolid Studio Štýl: MMO / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|