Lost Ark môže zabojovať aj na západe |
Očarujúce hack-and-slash MMORPG si môže prebojovať cestu aj k nám.
Lost Ark sa môže objaviť po boku Black Desert Online a Bless Online a z ďalekej Kórei docestovať až k európskym hráčom. Presun na západ zatiaľ nebol potvrdený, ale vydavateľstvo Smilegate v rozhovore pre Worlds Factory priznalo, že už zvažuje aj západný launch a verziu pre konzoly, ale definitívne rozhodnutie urobí, až keď budú plne funkčné kórejské servery. Oveľa skôr ako my sa dočkajú aj hráči v Číne, kde má v roku 2016 prebehnúť minimálne uzatvorený beta-test. Čo im môžeme závidieť?
Aj toto pôvodom kórejské MMORPG sa môže pochváliť špičkovou grafikou, na ktorú doteraz nie sme u hier s MMO prvkami zvyknutí. Lost Ark však nejde rovnakým smerom ako už zmienené akčné MMORPGéčka s akčnejším súbojovým systémom, ale o hack-and-slash rúbanicu v diablo štýle s desiatkami nepriateľov (prinajmenšom) na každom kroku.
Keďže ide o MMO hru, hráči sa budú vídať pri bežných záležitostiach v mestách, na potulkách za menšími bossmi, pri objavovaní skrytých území, rybárčení, krčmových mini-hrách i plnení questov. Ako ukazuje trailer, obľúbeným dopravným prostriedkom na dlhšie vzdialenosti bude loď, ktorou sa budú bojovníci presúvať medzi odlišnými zónami, navzájom sa sledovať a kde-tu môžu naraziť aj na nepriateľskú loď s duchmi, špeciálnym bossom a vzácnou korisťou na palube.
Raidy majú byť v prvom rade zábavné so zaujímavými bossmi, kórejské štúdio Tripolid zdôraznilo, že nerobí hru, kde by sa hráč stratil v repetitívnom obsahu a uklikal sa až do spánku. Jedného z bossov ste mohli vidieť v traileri skrývať sa pod hrubou vrstvou ľadu. PvP je v beta-teste zastúpené arénou, v ktorej sa bojuje 1v1 a 3v3, ale neskôr by sa malo bojovať aj v otvorenom svete.
Každá hrateľná trieda by mala ponúknuť odlišný štýl boja. Pokým battle master má rýchlo reťaziť útoky vlastných rúk i živlov, devil hunter bude rýchlo meniť pištole, brokovnicu a pušku, warlord sa naučil bojovať s kopijo-kanónom v jednej a štítom v druhej ruke a napríklad arcana si ako DPS bude užívať náhodné bonusy a zoznam ešte pokračuje infighterom, summonerom a berserkerom.
Vývoj hry má pred sebou ešte kus cesty a ešte nie je rozhodnuté ani o spôsobe monetarizácie. Kórejskí hráči vraj očakávajú mesačné poplatky a vydavateľstvu sa do free-to-play modelu ani veľmi nechce, keďže už aj na východe sa hráči obávajú pay-to-win prvkov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 373
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Smilegate / Stripolid Studio Štýl: MMO / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|