Lost Ark môže zabojovať aj na západe |
Očarujúce hack-and-slash MMORPG si môže prebojovať cestu aj k nám.
Lost Ark sa môže objaviť po boku Black Desert Online a Bless Online a z ďalekej Kórei docestovať až k európskym hráčom. Presun na západ zatiaľ nebol potvrdený, ale vydavateľstvo Smilegate v rozhovore pre Worlds Factory priznalo, že už zvažuje aj západný launch a verziu pre konzoly, ale definitívne rozhodnutie urobí, až keď budú plne funkčné kórejské servery. Oveľa skôr ako my sa dočkajú aj hráči v Číne, kde má v roku 2016 prebehnúť minimálne uzatvorený beta-test. Čo im môžeme závidieť?
Aj toto pôvodom kórejské MMORPG sa môže pochváliť špičkovou grafikou, na ktorú doteraz nie sme u hier s MMO prvkami zvyknutí. Lost Ark však nejde rovnakým smerom ako už zmienené akčné MMORPGéčka s akčnejším súbojovým systémom, ale o hack-and-slash rúbanicu v diablo štýle s desiatkami nepriateľov (prinajmenšom) na každom kroku.
Keďže ide o MMO hru, hráči sa budú vídať pri bežných záležitostiach v mestách, na potulkách za menšími bossmi, pri objavovaní skrytých území, rybárčení, krčmových mini-hrách i plnení questov. Ako ukazuje trailer, obľúbeným dopravným prostriedkom na dlhšie vzdialenosti bude loď, ktorou sa budú bojovníci presúvať medzi odlišnými zónami, navzájom sa sledovať a kde-tu môžu naraziť aj na nepriateľskú loď s duchmi, špeciálnym bossom a vzácnou korisťou na palube.
Raidy majú byť v prvom rade zábavné so zaujímavými bossmi, kórejské štúdio Tripolid zdôraznilo, že nerobí hru, kde by sa hráč stratil v repetitívnom obsahu a uklikal sa až do spánku. Jedného z bossov ste mohli vidieť v traileri skrývať sa pod hrubou vrstvou ľadu. PvP je v beta-teste zastúpené arénou, v ktorej sa bojuje 1v1 a 3v3, ale neskôr by sa malo bojovať aj v otvorenom svete.
Každá hrateľná trieda by mala ponúknuť odlišný štýl boja. Pokým battle master má rýchlo reťaziť útoky vlastných rúk i živlov, devil hunter bude rýchlo meniť pištole, brokovnicu a pušku, warlord sa naučil bojovať s kopijo-kanónom v jednej a štítom v druhej ruke a napríklad arcana si ako DPS bude užívať náhodné bonusy a zoznam ešte pokračuje infighterom, summonerom a berserkerom.
Vývoj hry má pred sebou ešte kus cesty a ešte nie je rozhodnuté ani o spôsobe monetarizácie. Kórejskí hráči vraj očakávajú mesačné poplatky a vydavateľstvu sa do free-to-play modelu ani veľmi nechce, keďže už aj na východe sa hráči obávajú pay-to-win prvkov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Smilegate / Stripolid Studio Štýl: MMO / RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|