Crossout predstavuje svoje frakcie, základne, zbrane a vlastnosti vozidiel |
A nechýba nálož obrázkov roztodivných post-apokalyptických bojových vozidiel.
Post-apokalyptická aréna s bojovými vozidlami v štýle Mad Max nám bola predstavená minulý rok v lete a tak trochu sa zviezla na vlne záujmu spôsobenej úspechom filmu Mad Max: Zbesilá cesta. Odvtedy záujem o Crossout trochu opadol, ale ruské štúdio Targem pod dohľadom Gaijin Entertainment (War Thunder, Star Conflict) usilovne pokračuje vo vývoji a niektorí nadšenci hrdzavých tátošov sa už zúčastnili troch “battle testov“. Čo nové sme sa o hre dozvedeli?
Zbrane
Vo free-to-play aréne si budeme chcieť postaviť voz, s ktorým zničíme všetkých nepriateľov a to znamená vyzbrojiť svojho miláčika minimálne jednou zbraňou. Targem zatiaľ pracuje s piatimi triedami zbraní – guľometmi, brokovnicami, delami, automatickými kanónmi a raketometmi. Každý typ zbrane je charakteristický určitými vlastnosťami a hodí sa k určitým štýlom hrania. Guľomety sú skvelé na krátku aj stredne-veľkú vzdialenosť, hlavne ak nájdu medzeru v protivníkovom pancierovaní. Munícia bude neobmedzená, ale nepretržitá streľba vedie k prehrievaniu.
Obrie brokovnice budú nebezpečné iba na krátku vzdialenosť, ale tiež si budú užívať výhodu neobmedzenej munície, pokým u ničivých kanónov s dlhým dostrelom treba počítať nielen s obmedzenou zásobou munície ale aj obmedzeniami v natáčaní. Kto si na voz nasadí aj odpaľovač rakiet, bude nebezpečný aj na veľkú vzdialenosť, pokým automaticky nabíjané kanóny sa uplatnia v každej situácii.
Rôzne zbrane budú mať tiež rôznu výdrž, niektoré silné útočné zbrane môžu byť ľahko vyradené z boja. Tiež budú rozdelené podľa vzácnosti na bežné, vzácne, epické a legendárne, čo napríklad v prípade guľometov znamená rozdelenie na ľahké, stredne-ťažké, ťažké guľomety plus “legendárny“ M015 Minigun. Pri zostavovaní vozidla treba myslieť na hmotnosť ale aj na silu spätného nárazu – ľahkým vozidlám s veľkým kanónom hrozí prevrátenie. Na jednom voze môže byť viacero zbraní, ale obmedzujúcim faktorom bude energia produkovaná vozidlom. Výnimkou zrejme budú veľké delá, ktoré majú obmedzovať použitie ďalších zbraní.
Vlastnosti vozidiel
Pri konštrukcii vozidla bude treba brať ohľad na 7 vlastností. Nástrojom progresu je TEC – maximálna komplexnosť vozov. Každá súčiastka má určitú TEC hodnotu a tak ako nováčikovia budeme nútení začínať s jednoduchšími vozmi a postupne nám bude umožnené pridávať viac a viac zbraní, obranných i útočných prvkov a iných dielov. Okrem toho sa bude sledovať výkon motora, hmotnosť (rozhodujúca pri kolíziách vozidiel), štrukturálna integrita (počet životov), akcelerácia a výroba/spotreba energie, na ktorej sú závislé zbraňové systémy. Okrem toho sa vozidlu vypočítava ešte XP bonus, ak so sebou vezie reproduktory, lebky a iné dekorácie.
Základňa
Hráč bude šéfovať vlastnej základni, kam sa bude môcť utiahnuť medzi bojmi, kde bude mať sklad a kde na neho bude čakať jeho mechanik. Po vytvorení konta to bude pustý kus post-apokalyptického sveta, ale postupne sa naplní ľuďmi, výrobnými strojmi a zariadeniami na výskum. Základňa bude rozdelená na 4 hlavné zóny - hangár, dielňa, trhovisko a obytné priestory. V každej zóne sa bude dať postaviť a vylepšovať niekoľko budov, pričom niektoré sa majú vzájomne vylučovať.
Frakcie
Zatiaľ oznámenými frakciami sú inžinieri, obchodníci, snoriči a šialenci. Hráč si z bojov neodnesie iba skúsenosti a zdroje, ale aj body reputácie. Vďaka nim môže od niektorej z frakcií získať prístup k novým dielom, nákresom, misiám i skladovacím priestorom. Zoskupenie inžinierov chce proste pomáhať ľuďom, a tak nás zásobia odolnými súčiastkami, pokým svorka šialencov miluje všetko rýchle a výbušné.
Crossout ešte nemá dátum vydania ani začiatku otvoreného beta-testu, ale každý majiteľ Gaijin účtu sa môže prihlásiť do najbližšieho battle testu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Gaijin Entertainment / Targem Games Štýl: Akcia / MMO Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|