Aká je Homefront beta? |
Homefront sa nám na Xbox One ukázal v uzavretej bete a aj keď je zaujímavý, testovaná verzia hry má ešte ďaleko od finálnej verzie.
Homefront sa nám na Xbox One ukázal v uzavretej bete a aj keď je zaujímavý, testovaná verzia hry má ešte ďaleko od finálnej verzie. Autori nakoniec potvrdili, že je to verzia z minulého roka určená na otestovanie serverov, všetko sa do finálnej verzie vylepší.
Samotná beta ukázala Resistance kooperačný mód, kde sa s tromi priateľmi vrhnete do okupovaných ulíc mesta a budete plniť zadané úlohy. Mod je sám o sebe slušný, ponúka rozsiahlejšie misie zložené z niekoľkých nadväzujúcich úloh. Napríklad musíte vyčistiť kórejské hliadky na určitom mieste, obsadiť ich základňu, eskortovať priateľské vozidlá. Nemusí to byť vôbec zlý doplnok ku kampani hry na kooperačnú zábavu.
Zo samotnej akcie cítiť sandboxový štýl, môžete sa pohybovať po meste, vybrať si cestu k danému cieľu. Môžete si definovať jednotlivé časti zbrane podobne ako v Crysis ale vyzerá, že s väčšími možnosťami, k tomu musíte prehľadávať mŕtvoly, aby ste získali náboje, alebo iné vybavenie. Nechýbajú ani skilly a bonusové karty a majú tam aj peknú zaujímavosť a bývalé zamestnanie postavy (pred inváziou), ktoré definuje jej základné znalosti, napríklad taxikár, elektrikár, automechanik, baseballista.
Samotná akcia je v štandardoch, aj keď beta verzia z toho kričí ako pri lagoch v pohybe, tak aj sieťovom kóde. To eventuálne dotiahnu, ale som zvedavý hlavne ako dotiahnu grafiku. Teraz vyzerá ako na low nastaveniach, síce s pár peknými efektami, ale ďaleko za štandardami, ktoré čakáme od Cryenginu. Navyše vizuál prostredia sa zdá až príliš fádny a neustále blízka hmla alebo tma tomu možno navodzuje temnú a depresívnu atmosféru, ale dojmu z prostredia to nepomáha.
Z tejto uzavretej bety hru ťažko súdiť, keďže je to celé nedokončené, ale má aj pozitívne aj negatívne stránky. Negatívnou je určite prostredie mesta, ktoré na prvý pohľad sklamalo ale dúfajme, že vo finálnej verzii ukáže vyššiu kvalitu a aj zaujímavejšie časti. Na druhej strane pozitívom vyzerá hĺbka, ktorá by v kampani mohla ponúknuť peknú hrateľnosť. Teda otvorené mesto s misiami, skillovaním postavy, vylepšovaním zbraní, zháňaním materiálov, prehľadávaním mŕtvol. FPS akcie v otvorenom meste tu nemáme každý deň a aj ak by to nebolo také hlboké ako Dying Light, môže to zabaviť.
Hra vychádza 17. mája.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 37
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 117
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 51
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / Dambuster Studios Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|