Red Dead Redemption bol pre vývojárov nočnou morou |
S hrou mali veľké problémy aj krátko pred vydaním a v štúdiu vládla veľmi napätá atmosféra
V rámci už spomínaného prípadu šéfa Rockstar North, Leslie Benzieho, ktorý sa súdi so spoluzakladateľmi štúdia o 150 miliónov dolárov, vyšli na povrch zaujímavé informácie o vývoji Red Dead Redemption. Táto veľmi úspešná hra v štýle GTA série, zasadená do čias divokého západu sa veľmi rýchlo uchytila u hráčov, ktorí ju doslova milovali. Hra vyšla ešte v roku 2010 pre Xbox 360 a PlayStation 3, pričom vydanie PC verzie sa pravdepodobne ani nikdy neuskutoční. V posledných mesiacoch sa síce veľmi často spomína už pokračovanie hry, o ktorom sme už počuli naozaj veľa, a to od príbehu až po mapu celého prostredia, ktorá sa údajne dostala na internet len pred pár dňami.
Teraz sa ale pozrime opäť do minulosti, pretože vďaka súdnemu sporu medzi Rockstarom a bývalým šéfom štúdia, Lesliem Benziemom, sme sa dozvedeli, že vývoj RDR bol pre vývojárov nočnou morou. Počas vývoja sa totiž stretli s viacerými závažnými problémami, ktoré museli veľmi rýchlo vyriešiť. Hra bola vyvíjaná štúdiom Rockstar San Diego, pričom vývoju šéfovali obaja spoluzakladatelia štúdia, Dan a Sam Houserovci. Zo zverejnených e-mailov sme sa dozvedeli, že situáciu jednoducho nezvládali a viackrát písali Benziemovi, aby im s vývojom pomohol.
Keď sa blížilo vydanie hry, v októbri 2009 napísal Sam Houser mail Lesliemu:
"Tie problémy sú naozaj závažné. Musíme ich opraviť. Rýchlo. Pomoc! Zošaliem z toho!"
Hneď na druhý deň mu napísal ešte rozvitejší mail, v ktorom ho opäť žiadal o pomoc:
"Toto je nekonečná nočná mora. No ja/my sa z nej musíme dostať. Mám problémy s kamerou po celej mape. A to až také, že nemôžem o nich rozumne či presnejšie rozprávať. Prosím pomôž mi/nám dostať RDR do formy. Som úplne zničený."
Benzie sa chcel aj touto udalosťou ukázať pred súdom ako niekto, koho obaja Houserovci skutočne v tíme potrebovali a bol pre nich naozaj dôležitý.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 208
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 129
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Switch PS4 Vývoj: Take Two / Rockstar San Diego Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|