Red Dead Redemption bol pre vývojárov nočnou morou |
S hrou mali veľké problémy aj krátko pred vydaním a v štúdiu vládla veľmi napätá atmosféra
V rámci už spomínaného prípadu šéfa Rockstar North, Leslie Benzieho, ktorý sa súdi so spoluzakladateľmi štúdia o 150 miliónov dolárov, vyšli na povrch zaujímavé informácie o vývoji Red Dead Redemption. Táto veľmi úspešná hra v štýle GTA série, zasadená do čias divokého západu sa veľmi rýchlo uchytila u hráčov, ktorí ju doslova milovali. Hra vyšla ešte v roku 2010 pre Xbox 360 a PlayStation 3, pričom vydanie PC verzie sa pravdepodobne ani nikdy neuskutoční. V posledných mesiacoch sa síce veľmi často spomína už pokračovanie hry, o ktorom sme už počuli naozaj veľa, a to od príbehu až po mapu celého prostredia, ktorá sa údajne dostala na internet len pred pár dňami.
Teraz sa ale pozrime opäť do minulosti, pretože vďaka súdnemu sporu medzi Rockstarom a bývalým šéfom štúdia, Lesliem Benziemom, sme sa dozvedeli, že vývoj RDR bol pre vývojárov nočnou morou. Počas vývoja sa totiž stretli s viacerými závažnými problémami, ktoré museli veľmi rýchlo vyriešiť. Hra bola vyvíjaná štúdiom Rockstar San Diego, pričom vývoju šéfovali obaja spoluzakladatelia štúdia, Dan a Sam Houserovci. Zo zverejnených e-mailov sme sa dozvedeli, že situáciu jednoducho nezvládali a viackrát písali Benziemovi, aby im s vývojom pomohol.
Keď sa blížilo vydanie hry, v októbri 2009 napísal Sam Houser mail Lesliemu:
"Tie problémy sú naozaj závažné. Musíme ich opraviť. Rýchlo. Pomoc! Zošaliem z toho!"
Hneď na druhý deň mu napísal ešte rozvitejší mail, v ktorom ho opäť žiadal o pomoc:
"Toto je nekonečná nočná mora. No ja/my sa z nej musíme dostať. Mám problémy s kamerou po celej mape. A to až také, že nemôžem o nich rozumne či presnejšie rozprávať. Prosím pomôž mi/nám dostať RDR do formy. Som úplne zničený."
Benzie sa chcel aj touto udalosťou ukázať pred súdom ako niekto, koho obaja Houserovci skutočne v tíme potrebovali a bol pre nich naozaj dôležitý.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 425
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 19
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Switch PS4 Vývoj: Take Two / Rockstar San Diego Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|