Čo ukázal Titanfall 2 v tech deme? |
Tech demo na Titanfall 2 je už online na Xbox One a PS4 a ukazuje pekne vylepšený systém z jednotky.
Tech demo na Titanfall 2 je už online na Xbox One a PS4 a ukazuje pekne vylepšený systém z jednotky. Autori nakoniec vytvorili Call of Duty multiplayer a presne vedia čo je pre kvalitný multiplayer potrebné. Znovu ukazujú kvalitné spojenie pilotov, mechov na bojisku a dopĺňajú to slušnou ponukou herných modov.
Samotná alpha vám umožní zahrať si okrem ostrej hry aj tréning, v ktorom vám AI vysvetlí ako sa pohybovať, behať po stenách, strieľať a všetky tieto základné veci a to celkom v peknom spracovaní. Pre ostrý multiplayer si vyberiete jeden z troch modov.
Je tam klasický Pilot vs Pilot - 8 vs 8 mód, v ktorom bojujete bez mechov, ale zato musíte viac využívať možnosti pohybu a teda hlavne lano, beh po stenách, dvojité skoky s jetpackom, aby ste dominovali na bojisku. Ak ste Titanfall ešte nehrali tento mód je dobrý na pokračovanie tréningu predtým ako prejdete k módom s Titanmi. Zo zaujímavostí zatiaľ nie je v bojoch smart pistol, teda automaticky zameriavacia pištoľ, ktorá rozdelila hráčov jednotky na dva tábory a to tých, ktorým sa páči, keďže ponúkla niečo iné ako majú ostatné strieľačky, a tým ktorým sa táto automatika nepáčila, lebo aj lamy mohli zasiahnuť do bojov. Zbraň sa však vo finálnej verzii hry znovu vráti, ale aj so zmenami.
Druhý mód je Bounty hunt, kde získavate body za zabíjanie nepriateľov a ich ukladanie v určených bodoch, aby ste ich nestratili pri zabití, hrá sa 5 vs 5 aj s AI (tí sú dobrí na získavanie bodov). Najzaujímavejší je Amped Hardpoint, kde musíte obsadiť a držať kontrolné stanovištia, aby ste získavali body. Hrá sa 6 vs 6. Oba mody majú Titanov, ktorých si znovu musíte zaslúžiť za likvidovanie nepriateľov, alebo spĺňanie úloh. Ak máte dostatok bodov, môžete si ho zavolať, vstúpiť do neho a rozpútať na bojisku peklo. Aj keď rátajte s tým, že vojaci majú dostatok prostriedkov na likvidáciu Titanov. Je to rozumne vyvážené a je na vás, či chcete hrať len ako pilot alebo budete používať aj pomalšieho ale silnejšieho Titana.
Z technického hľadiska sa veľmi autori neposunuli, majú tam stále modifikovaný Source engine a rozlíšeniami sú podobne ako taký Battlefield 4 alebo Battlefront, a teda na 720p na Xbox One (menej ako minule, kde bolo 792p, ale teraz s temporálnou rekonštrukciou na 1080p podobnou ako mal Quantum Break) a 900p na PS4. Na druhej strane snažia sa držať 60 fps, kde na Xbox One ide väčšinou v 60 fps, aj keď pri niektorých efektoch streľby pri Titanoch klesne aj k 40 fps. PS4 má vyššie natívne rozlíšenie, ale aj častejšie prepady na 40 fps alebo nižšie, Vidieť, že pre PS4 to nemajú ešte tak doladené ako pre Xbox One, ale stále je to len úplne prvé tech demo a majú čas doťahovať to do finálnej verzie. Ak sa pozrieme len na vizuál, v tejto oblasti sa slušne hra posunula vpred, celé je to detailnejšie, použitých je už viac farieb, efektov a nie je to celé pochmúrne.
Celkovo z toho cítiť vylepšenia oproti jednotke, ale zatiaľ je sprístupnených málo možností, takže nevieme ešte čo všetko pribudne a ako sa to bude hrať vo finálnej verzii. Ale zdá sa, že idú dobrým smerom. Ak sa vám páčila jednotka, toto vás nesklame, ale dôležité je, že hra pridá aj singlekampaň s prepracovaním, ktoré bude pripomínať Crysis alebo Halo, teda rozsiahle mapy, rôzne možnosti prístupu a aj s tým, že ako pilot budete komunikovať s AI vášho Titana, ktorý bude mať vlastnú osobnosť.
Titanfall 2 tech test si môžete stiahnuť na Xbox One a PS4, ak nestihnete zahrať do pondelka, budúci víkend test pokračuje. Na PC test nebude.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / Respawn Entertainment Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|