Beyond Good & Evil 2 už mal hrateľné prototypy, ale neboli dosť dobré |
Tvorca Beyond Good & Evil vysvetľuje, prečo sa na pokračovanie čaká tak strašne dlho.
Hra Beyond Good & Evil vyšla v roku 2003 a nedávno sme sa dozvedeli, že pokračovanie oznámené v roku 2008 sa až teraz dostáva do pred-produkcie. Prečo to Ubisoftu a hernému dizajnérovi Michelovi Ancelovi trvá tak dlho? Ancel túto otázku aspoň čiastočne zodpovedal prostredníctvom Instagramu, kde ukázal ďalší koncept postáv vytvorený ešte v roku 2008.
Čakajúcim hráčom vysvetľuje, že vtedy to hra dotiahla až na viacero hrateľných prototypov, ktoré ale trpeli množstvom technických problémov. Okrem iného tam mal byť "planetárny prieskum, cestovanie vesmírom a mestá", čo sú všetko veci, ktoré Ancel chcel už v Beyond Good & Evil. Bez toho by to nebola hra jeho snov, preto ju radšej nechal bokom a "vrátil sa do 2D", teda k sérii Rayman. Teraz je čas oživiť Beyond Good & Evil 2, je pred ním strašne veľa práce, ale už má pripravenú vhodnú technológiu a okolo seba fantastický tím.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|