Beyond Good & Evil 2 už mal hrateľné prototypy, ale neboli dosť dobré |
Tvorca Beyond Good & Evil vysvetľuje, prečo sa na pokračovanie čaká tak strašne dlho.
Hra Beyond Good & Evil vyšla v roku 2003 a nedávno sme sa dozvedeli, že pokračovanie oznámené v roku 2008 sa až teraz dostáva do pred-produkcie. Prečo to Ubisoftu a hernému dizajnérovi Michelovi Ancelovi trvá tak dlho? Ancel túto otázku aspoň čiastočne zodpovedal prostredníctvom Instagramu, kde ukázal ďalší koncept postáv vytvorený ešte v roku 2008.
Čakajúcim hráčom vysvetľuje, že vtedy to hra dotiahla až na viacero hrateľných prototypov, ktoré ale trpeli množstvom technických problémov. Okrem iného tam mal byť "planetárny prieskum, cestovanie vesmírom a mestá", čo sú všetko veci, ktoré Ancel chcel už v Beyond Good & Evil. Bez toho by to nebola hra jeho snov, preto ju radšej nechal bokom a "vrátil sa do 2D", teda k sérii Rayman. Teraz je čas oživiť Beyond Good & Evil 2, je pred ním strašne veľa práce, ale už má pripravenú vhodnú technológiu a okolo seba fantastický tím.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|