2D dark fantasy akčná plošinovka Blasphemous smeruje po Kickstarter úspechu na PS4, Xbox One a Switch |
Hra začínala na Kickstarteri s tým, že jej cieľom bolo vyzbierať 50 tisíc dolárov. Už krátko po jej začiatku túto hranicu Blasphemous prekonalo a zvýšilo svoju vyzbieranú čiastku na sumu 160 tisíc dolárov.
Španielsky vývojár The Game Kitchen oznámil, že ich nadchádzajúca 2D dark fantasy akčná plošinovka, ktorá nesie názov Blasphemous napokon dorazí na PS4, Xbox One a Switch. Hra začínala na Kickstarteri s tým, že jej cieľom bolo vyzbierať 50 tisíc dolárov. Už krátko po jej začiatku túto hranicu Blasphemous prekonalo a zvýšilo svoju vyzbieranú čiastku na sumu 160 tisíc dolárov, pričom do konca kampane zostávalo ešte 13 dní.
Hra sa vďaka tejto sume dostane popri konzolách aj na PC, Mac a Linux, pričom autori plánujú aj vydanie na PS Vita, no to je zatiaľ vo hviezdach. Blasphemous je hrou, ktorá spája rýchly bojový systém založený na skilloch hráča, s hack-n-slash prvkami v hlbokom príbehovom jadre, ktoré rozpráva o veľkom univerze, kde na nás čakajú ručne vytvorené nelineárne levely.
V ňom hráte ako The Penitent One, kočovník zaoberajúci sa zlom vo svete s názvom Orthodoxia, kde vládnu divoké tvory a kreatúry. Ste posledným žijúcim členom zhromaždenia The Silent Sorrow, skupiny, ktorá bola potrestaná tým, že bola hodená do veľkej priepasti večného smútku, kde musela bojovať zabíjať vražedné kreatúry.
Hra je plánovaná na prvý štvrťrok roku 2019, teda si na ňu počkáme ešte takmer 2 roky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >